ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
השתולל בבית חולים

אנטישמי וגזען הרג אם ובתה כי התלוננו שהוא מתעלל בחיות

ניאו-נאצי ברוטרדם - הולנד השתולל בבית החולים. לפני שהגיע לבית החולים הוא הרג אשה בת 39, ואת בתה בת ה-14 מתוך נקמה. השתיים דיווחו על ההתעללות נוראה מצידו בבעלי חיים. הנאצי פרץ לביתה והרג אותה ואת בתה

אנטישמי וגזען הרג אם ובתה כי התלוננו שהוא מתעלל בחיות
אילוסטרציה צילום: pixabay

אם ובתה בת ה-14 נורו למוות כאשר חמוש פרץ לביתם ברוטרדם - הולנד ופתח באש בגלל שהקורבנות דיווחו עליו על התעללות בארנבו.

החשוד פואד בן 32, פרץ ביום חמישי האחרון לבית המשפחה בעיר וריסס כדורים על מרלוס, שכנתו בת ה-39, ועל בתה בת ה-14, והרג את שתיהן.

פואד, סטודנט לרפואה בבית החולים האוניברסיטאי ארסמוס, הצית את ביתן והמשיך בהשתוללותו במרכז הרפואי בעיר, שם ירה למוות בפרופסור בן ה-43 יורגן דמן ויידה בקבוקי תבערה לעבר הצוותים והחולים.

חברים ושכנים של מרלוס טענו שהאשה אם לשניים נרצחה, הם אמרו שפואד כעס עליה כי היא דיווחה עליו מספר פעמים למשטרה על התעללות בארנבת ומאוחר יותר בגור, החשוד הורשע בשנת 2021 בעינויים של הארנב.

"מרלוס התקשרה למשטרה ולארגון הגנת בעלי חיים שלקחו את החיות. ומרלוס נאלצה לשלם על כך במוות", סיפר ידיד המשפחה לתקשורת המקומית.

המשטרה חוקרת כעת אם זה היה המניע לאחר שהוא איבד את עבודתו ואת מקומו באוניברסיטה עקב הרשעתו ב-2021 בצער בעלי חיים.

מאז עלו פרטים מזעזעים מהמקום, כאשר בתה הנוספת בת ה-14 של מרלוס התמוטטה ברחוב כשהבינה שיש שוטרים מחוץ לביתה. היא צרחה באימה כשנאמר לה שאמה ואחותה התאומה נהרגו.

זמן קצר לאחר שהרג את אחותה התאומה ואמה של הילדה, פואד, לבוש בציוד קרב ולבש אפוד מגן, הגיע למרכז הרפואי ארסמוס, שם יידה בקבוקי תבערה לעבר הצוותים הרפואיים.

הוא הרג את פרופסור יורגן דמן, בן 43, שהותיר אחריו אישה ובת, והצית את הבניין, הוא עורר בהלה כשהצוות הרפואי ניסה נואשות לפנות חולים.

חובשים מבועתים נראו רצים על חייהם מהבניין, בעוד אחרים היו לכודים בקומות הגבוהות והתחננו לעזרה על ידי הצבת מחסומים על החלונות. משטרת הולנד הסתערה על בית החולים ועצרה החשוד.

ה'דיילי מייל' דיווח, כי פואד פרסם לעתים קרובות תוכן בפלטפורמה שמזוהה עם הימין הקיצוני. הפוסטים שלו היו נגד יהודים ושחורים.

הולנד אנטישמיות גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד