י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נעמוד בזה"

גפני על ההתנגדות לרפורמה: "אנחנו בעיצומה של מלחמת דת"

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני התייחס אמש בכינוס פנימי של סיעת 'דגל התורה' להתנגדות הרחבה לחקיקת סעיפי הרפורמה המשפטית ואמר כי בניגוד לאזהרת כלכלנים וראשי המשק, הכלכלה בישראל במצב מצויין. "אתם לא מתכוונים לרפורמה משפטית, אתם מנהלים נגדנו מלחמת דת"

גפני על ההתנגדות לרפורמה: "אנחנו בעיצומה של מלחמת דת"
יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני צילום: מתוך הסרטון

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני התייחס אמש בכינוס מוניציפאלי של המפלגה לסוגיית הרפורמה המשפטית ואמר כי הכלכלה במצב מצוין, זאת בניגוד לאזהרת ראשי המשק כי הכלכלה תינזק כתוצאה מהרפורמה המשפטית.

גפני אמר: "נפגשתי עם ראשי המשק, כלכלנים לפני חודשים ארוכים, והם הסבירו לי על הרפורמה כמה שזה בעיה קשה ומה עלול להיות בכלכלה באם היא תעבור, אגב, עבר מאז די הרבה זמן והכלכלה מצויינת".

גפני הוסיף: "גם ההייטק, גם הגירעון וגם ההוצאות וההכנסות של הממשלה, ואמרתי להם - אתם לא מתכוונים לרפורמה משפטית, וגם לא לשום דבר שדומה לזה, אתם מנהלים נגדנו מלחמת דת. ומה שראינו ביום כיפור בתל אביב זה ההוכחה".

לדבריו, "כשמתפללים 'כל נדרי' בכיכר דיזינגוף, באים אותם אלו ומושכים בציציות של מי שנמצא שם, אנחנו בעיצומה של מלחמת דת! ולכן אנחנו חברי דגל התורה לא מתראיינים בתקשורת זה לא יועיל כלום".

גפני חידד ואמר: "אבל שנדע - המלחמה שלהם היא לא כלכלית, לא ביטחונית וגם לא חברתית, זאת מלחמת דת. כך צריך להתייחס לזה ולהיזהר לא לדבר מה שלא צריך.

היה לי הרבה מה לומר אחרי שהיה את ההתקפות על ההעברות התקציביות האחרונות בוועדת הכספים, אבל זה לא יעזור, נקלענו במשמרת שלנו למלחמה על כל הקדוש והיקר לעם ישראל - ובעזרת השם נעמוד בזה", כך גפני.

גפני התייחס לפעילות הנציגים ואמר: "מרן הרב שך היה נואם על רחוב אלנבי בתל אביב, על רחוב יפו. הוא חינך אותנו שהתפקיד של כל נציג הוא לדאוג לכולם. נכון שיש כלל תן לנו את יבנה וחכמיה אבל אנחנו מחונכים על זה שאנחנו צריכים לקרב".

הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד