ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
לא היה ירי יזום

ראש המל"ל: חמאס מפגין איפוק מעל משנתיים

ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס למתיחות בדרום וטען כי מאז מבצע שומר החומות, חמאס מפגין איפוק וריסון חסר תקדים. לדבריו, "יותר משנתיים לא היה ירי יזום של חמאס"

ראש המל"ל: חמאס מפגין איפוק מעל משנתיים
אימון שוטרים של חמאס בעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס הבוקר (ראשון) בגל"צ למתיחות הגוברת בימים האחרונים בגבול רצועת עזה, בעקבות המהומות על הגדר וחידוש הפרחת בלוני התבערה.

הנגבי טען בגל"צ: "מאז שומר החומות יש החלטה של הנהגת חמאס להפגין איפוק וריסון חסר תקדים, יותר משנתיים לא היה ירי יזום של חמאס. בשבועות האחרונים הארגון נכנס למצוקה כלכלית בגלל ויכוחים עם הקטארים, זו כנראה הסיבה לייצר מתח בגבול".

ראש המל"ל התייחס גם לחשש מפני גרעין סעודי זאת בצל המו"מ לנורמליזציה ואמר: "אין מקום לדאגה, כל גורמי הביטחון משותפים בעניין, ולאף אחד מראשי זרועות הביטחון אין טרוניה בעניין - בינינו ובין האמריקנים יש הבנות ברורות, אנחנו סומכים עליהם במאת האחוזים, אני לא דואג".

על התנהלות הרשות הפלסטינית אמר: "ככל שיש לנו ביקורת על התנהלות הרשות הפלסטינית ועל הכפסים שהם משלמים למחבלים, החלופה יותר גרועה - תוהו ובוהו שישראל תישאב אליו ומשלמי המיסים יצטרכו לשלם, או שחמאס יכנס בנעליה ונוכל למצוא את עצמנו במלחמה יום-יומית".

צחי הנגבי חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד