כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעיצומה של הפסקת חשמל

תינוק בן 3 שבועות ננשך על ידי חולדה בפניו

תינוק בן שלושה שבועות תושב הדרום, ננשך ע"י חולדה בפניו. התינוק הגיע עם דימום בפנים לסורוקה. במהלך הניתוח בוצעו הטרייה וניקוי הפצעים ובוצע שחזור איברים חשובים במרכז הפנים

תינוק בן 3 שבועות ננשך על ידי חולדה בפניו
אילוסטרציה. צילום: pixabay

תינוק בן שלושה שבועות תושב הדרום, פונה ע"י הוריו ביום רביעי האחרון לאחר שננשך ע"י חולדה בפניו. התינוק הגיע עם דימום בפנים והוכנס לחדר ההלם במלר"ד בית חולים סבן לילדים בסורוקה, שם נצפו פציעות וחתכים במרכז הפנים.

בהמשך נותח ע"י ד"ר תומר אייזנברג, וד"ר מרווה חרפק, מהמחלקה לכירורגיה פלסטית. במהלך הניתוח בוצעו הטרייה וניקוי הפצעים ובוצע שחזור איברים חשובים במרכז הפנים.

הורי התינוק סיפרו כי בעיצומה של הפסקת חשמל, שמעו זעקות ממיטת התינוק וכשהגיעו נחרדו לגלות כי פני הילד מדממים. במקביל הדגישו כי הם מכירים מכה של חולדות באזור וההנחה שלהם שמדובר בנשיכה של חולדה. מה שאושר ע"י הרופאים על פי הפצעים שנצפו בפניו.

מצב התינוק כעת מוגדר קל והוא עתיד להשתחרר מבית החולים, אם כי צפוי לטיפול בצלקות בהמשך.

ד"ר סעיד אבועבד, מ"מ מנהל מלר"ד בית חולים לילדים בסורוקה: "חולדות כמו מכרסמים אחרים מסוכנים לבני אדם מכיוון שהם נשאים למחלות זיהומיות. בכל נשיכה חשוב לשטוף את המקום ולפנות לגורם רפואי בהקדם האפשרי בין היתר, על מנת לברר מצב חיסוני של הילד לצורך מתן חיסון נגד טטנוס והמשך בירור".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד