כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הרגעים הגדולים

נוגעים בקודש: עשרות אלפים חווים את ירושלים מקרוב

עשרות אלפים יגיעו מכל העולם לחוות את ימי החג והרגעים הגדולים בעיר הקודש ירושלים • זה המקום בו ניתן לחוש את כל מעלותיה של עיר הקודש

נוגעים בקודש: עשרות אלפים חווים את ירושלים מקרוב
סמטאות ירושלים צילום: יח"צ

ירושלים נערכת לקראת ימי החגים והימים הקדושים, כאשר עשרות אלפים צפויים להגיע מכל העולם היהודי, לחוות את הרגעים הגדולים בירושלים, בצל כל הקדוש והיקר. מאות דירות, אכסניות ומקומות אירוח נוספו השנה לאלפי מקומות הלינה בבתי המלון בבירה, המדווחים על תפוסה מלאה לקראת ימי החג.

מי שלא ראה את השמחה והאווירה הייחודית בירושלים, לא ראה שמחה יהודית מימיו. זה מתחיל בערב החג כשהרחובות שוקקי החיים מתמלאים בשווקים הססגוניים מלאי ההווי הייחודי, תרנגולים לכפרות, ארבעת המינים לפי כל השיטות, העדות והמנהגים. קישוטי סוכות ונוי מצווה מלא הדר מוסיפים חן וצבע לכל פינה.

ובהיכנס ימי החג, הקדושה האופפת את העיר והאווירה העילאית שאין דומה לה בשום מקום בעולם. והשמחה כמובן, ימי חג הסוכות מושכים אליהם עשרות אלפים המגיעים מכל רחבי הארץ והעולם כדי לשמוח את שמחת בית השואבה בחצרות הקודש. אנשי ירושלים אומרים כי רק כאן, בתוככי השכונות הוותיקות של ירושלים, בין סמטאות האבן המרוצפות והצרות ניתן להרגיש היטב את התכונה ואת ההמולה הנרגשת הנלווית לערבי וימי החג בצורה האותנטית והייחודית ביותר.

האווירה הייחודית הזאת מושכת אליה מכל העולם לא רק בימי החגים, אלא גם לאורך כל השנה, כאשר רבים מתעניינים ברכישת דירות יוקרה בלב ליבה של ירושלים. כך לדוגמה פרויקט ג'רוזלם סקאי, הממוקם בטבורה של ירושלים, בלב שכונת בית ישראל, במרחק 15 דקות הליכה מהכותל המערבי והעיר העתיקה, סמוך לישיבת מיר ולצד שכונת מאה שערים נבנה בימים אלו ומעוררת התעניינות רבה בכל רחבי העולם היהודי.

כאן במקום זה ניתן לחוש את כל מעלותיה של עיר הקודש. במיקום ייחודי המשלב ישן וחדש, קודש וחול ואווירה אותנטית עם רמת חיים גבוהה, יחד עם סביבת מגורים שקטה ואיכותית המביאה איתה חוויית מגורים מבוקשת ואחרת. ג'רוזלם סקיי, קומפלקס בוטיק ובו 320 דירות פרימיום מעוצבות בתכנון אדריכלי מרהיב הכולל מפרט גבוה ואיכותי, מרפסות סוכה מהודרות, מחסנים, חניות והיצע רחב של אפשרויות מתקדמות שיוצרות סביבת חיים נוחה לכל דייר. המתחם עצמו, יציע מגוון יתרונות ופסיליטיז, חדר כושר ובריכה, מרכז טיפוח וספא, מקווה מפואר, מעליות רחבות מתקדמות. בנוסף יהנה הפרויקט מפיתוח סביבתי ברמה גבוהה במיוחד הכוללת כיכר מעוצבת ופארק עם נוף אורבני.

העבודה בשטח כבר החלה והפרויקט מצוי בשלבי בנייה מתקדמים. לדברי המשווקים, זאת ההזדמנות הנדירה להצטרף לפרויקט נדיר וייחודי הנהנה ממיקום יוצא דופן בו ניתן לחוות את עיר הקודש ירושלים, כפי שלא חוויתם מעולם.

לחצו כאן לפרויקט היוקרתי>>>

ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד