כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"השכין שלום בין הקהילות"

המכתב של רבני אלעד לראש העיר ישראל פרוש

רבני העיר אלעד שיגרו מכתב משותף לראש העיר פרוש בו הם מודים לו על פעילות החסד החשובה אותה הוביל בערב החג. כמו כן, הם מתייחסים לפתיחת שנת הלימודים: "פיתוח בתי החינוך עם מבני קבע לעשרות אלפי תלמידי העיר בכל הגילאים, לצד השכנת שקט שלום ואחווה בין הקהילות הרבות באלעד"

המכתב של רבני אלעד לראש העיר ישראל פרוש
ראה"ע אלעד ישראל פרוש צילום: Aharon Krohn/Flash90

שני רבני העיר אלעד, הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א והגאון רבי מרדכי מלכא שליט"א, פרסמו מכתב הוקרה מיוחד לראש העיר ישראל פרוש, בעקבות פעילות החסד הענפה אותה הוביל בערב חג הסוכות.

במכתבם, כותבים הרבנים "שמענו כן ראינו את גודל מפעלות החסד של 'קרן ישראל עמך', שהקים ראש העיר הרב ישראל פרוש, הפועל במסירות רבה לאורך כל השנה למען משפחות העיר, לסייע לכל נזקקי העיר בכל הקהילות לקבל את צרכי החג בהרחבה ובנחת".

כמו כן, הם מתייחסים לפתיחת שנת הלימודים, וכותבים כי זו ההזדמנות "להוקיר את פועלו עם פתיחת זמן אלול בכל מוסדות החינוך בעיר, תוך המשך פיתוח בתי החינוך עם מבני קבע לעשרות אלפי תלמידי העיר בכל הגילאים, לצד השכנת שקט שלום ואחווה בין הקהילות הרבות באלעד ועוד זה חדש בא לעיר, כאשר בשנים האחרונות פעל רבות למען הרבות קול התורה באלעד, והוסיף חילי לאורייתא, אלפי בני ישיבות שבאו לשכון כבוד בעירנו – עיר הישיבות".

כמו כן, מזכירים רבני העיר אלעד את מאמציו של פרוש להקמת בית עלמין למצוא מנוחה נכונה לנפטרי העיר ל"ע, בלי שעול החובות משתרג על המשפחות האבלות.

בסיום מכתבם, מברכים רבני העיר את ראש העיר "שיזכה לראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו הדגולים למען תושבי העיר ולהשכנת שלום, אהבה, אחווה ורעות בעירנו אלעד המעטירה, ויראה נחת מכל יוצ"ח אמן".

ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד