כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הדיונים מבוטלים

בד"ה: אבי השופטת ונכד ר' יואל אשכנזי

עו"ד נח סביר ז"ל אבי השופטת רבקה פרידמן פלדמן שמשמשת כראש ההרכב בתיקי נתניהו | הוא נכדו של הרב יואל אשכנזי זצ"ל שהיה אחיין האדמו"ר בעל ה'קדושת יום טוב' מסאטמר

בד"ה: אבי השופטת ונכד ר' יואל אשכנזי
נר דולק. אילוסטרציה צילום: unsplash

הבוקר (ראשון) הלך לעולמו עורך הדין נח סביר. ביתו היא השפטת רבקה פרידמן-פלדמן שעומדת בראש הרכב השופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצד משה בר-עם ועודד שחם. בשל פטירת אביה של השופטת בוטלו הדיונים שנקבעו לשבוע הבא.

עו"ד נח סביר, הינו בנו של הרב משה לייב צינווירט ז"ל הוא החליף את שם משפחתו מצינווירט לסביר כשהחל לעסוק בעריכת דין. סב השופטת, בעבר פורסם ב'חדשות JDN' כי הרב משה לייב צינווירט ז"ל, היה חתן אצל הרב יואל אשכנזי זצ"ל, מחשובי החסידים של הדור הקודם בטבריה, שהוא בעצמו היה חתן אצל ר' נח וינברג זצ"ל, אחיו של האדמו"ר בעל ה'דברי שמואל' זצ"ל. ר' נח ויברג זצ"ל הינו בנו של ר' יחיאל מיכל אהרן וינברג זצ"ל, שהינו בנו של האדמו"ר בעל ה'יסוד העבודה' זצוק"ל.

כמו כן פורסם כי כי סבו של ר' יואל אשכנזי ז"ל, כאמור, סבא רבה של השופטת, הינו נכדו של הגה"צ רבי משה דוד אשכנזי אב"ד טאלטשאווא זיע"א, שחתנו המפורסם היה הרה"ק בעל ה'יטב לב' מסיגוט זיע"א, אביו של הרה"ק בעל ה'קדושת יום טוב' מסאטמר.

השבעה תחל החל ממוצאי שמחת תורה (7/10/23) ולפיכך הדיונים הקבועים של השופטת שהיו מיועדים להתקיים ב8/10-10/10 מבוטלים.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד