ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
שעות אחרי חיסול באשקלון

הרוג ושלושה פצועים אנוש ובינוני בפיצוץ רכב וירי

שעות אחרי חיסול עבריין באשקלון, הערב אירוע מתגלגל סמוך לקרית מלאכי. בפיצוץ רכב סמוך למושב חצב נהרג אדם ונוסף נפצע באורח בינוני | בזירה סמוכה לצומת ראם, נפצעו שניים באורח אנוש ובינוני מירי

הרוג ושלושה פצועים אנוש ובינוני בפיצוץ רכב וירי
הפיצוץ סמוך למושב חצב צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

שעות לאחר חיסולו של עבריין בכיר בן 30 ברחוב עולי הגרדום באשקלון, הערב (ראשון) התפוצץ רכב תוך כדי נסיעה בכביש 40 סמוך למושב חצב. 

חובשים ופראמדיקים של מד"א קיבלו את הדיווח על המקרה בשעה 20:26 ומיהרו לזירה, בה קבעו את מותו של גבר בן 37, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן, גבר כבן 33 במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א יונתן יוזף שמתגורר בסמוך סיפר: "אני מתגורר במושב סמוך ומיד יצאתי למקום. ראיתי רכב שרוף ומעוך, בכיסא הנהג נלכד גבר כבן 37 הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב חולץ גבר כבן 33 בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מדוברות המשטרה מרחב לכיש נמסר כי לפני זמן קצר, דווח על פיצוץ רכב סמוך למושב חצב וכתוצאה מכך נפצעו 3 גברים שמקבלים טיפול רפואי מצוות מד"א שהוזעק למקום. כוחות משטרה וחבלן פועלים בזירה, והחלו באיסוף ראיות וממצאים במסגרת החקירה שנפתחה.

בזירה נוספת שהתרחשה באותה שעה בכביש 40 סמוך לצומת ראם, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן, שני פצועים בהם, גבר כבן 25 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, וגבר נוסף כבן 30 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

רוני שרף ושמוליק הגר, חובשים באיחוד הצלה מסרו: "מדובר ברכב שעלה באש בכביש 40 בכניסה לישוב חצב, לדברי עוברי אורח נשמע במקום פיצוץ עז, במקום ישנו גבר שמצבו בשלב זה אנוש, בנוסף 2 נפגעים קל מחרדה".

מוישי רייכמן, חובש באיחוד הצלה מסר: "בזירה השניה בכביש 3 צומת מסמיה הענקתי טיפול רפואי הכולל פעולות החייאה על גבר שנפגע מירי שפונה לביה"ח תוך המשך פעולות החייאה".

לפי הדיווח של העיתונאי אלמוג בוקר ב'חדשות 13', מדובר באירוע מתגלגל שמתחיל במושב חצב ומסתיים בצומת ראם. עבריינים מפעילים מטען ברכב במושב חצב ומחסלים את אחד מיושבי הרכב, כוחות של היחידה המרכזית של ימ"ר מרכז שנמצאים בפעילות סמוייה במקום רודפים אחרי החשודים שנמלטים מהזירה ויורים לעברם. 

פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד