ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תקף ועקץ את האופוזיציה

השר ישראל כץ באירוע סוכות: "הבטחנו לקדם רפורמה במערכת המשפט וכך נעשה"

"לא נירתע מאלימות המפגינים ומסרבנות מבית מדרשם של אולמרט ואהוד ברק והדגלים השחורים", כך השר כץ מול אלפי חברים ופעילים וחבריו השרים והח"כים. "המחאה הפכה למאבק אלים להפלת הממשלה שחוצה כל גבולות. אבל א"א לעבוד על כולם. התמיכה במחאה הולכת ופוחתת"

השר ישראל כץ באירוע סוכות: "הבטחנו לקדם רפורמה במערכת המשפט וכך נעשה"
יואב גלנט, ישראל כץ, דוד ביטן צילום: באדיבות המצלם

שר האנרגיה ישראל כ"ץ מ'הליכוד' אירח הערב בסוכתו בכפר אחים, שרים, חברי הכנסת, ראשי ערים ורשויות, חברי מועצות ואלפי חברים. נראו בין היתר סגן ראש הממשלה יריב לוין, שר הביטחון יואב גלנט, שר הכלכלה ניר ברקת, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן וח"כ בועז ביסמוט.

בשיאו של הערב נאם השר כץ שבעוד חודשיים ייכנס לתפקיד שר החוץ במסגרת הרוטציה עם השר אלי כהן ואמר: "לפני שנה בדיוק נתתי לכם הבטחה.
נפגשנו בדיוק כאן חודש לפני הבחירות, אולי צעירים יותר, אבל באופוזיציה - והבטחתי לכם שנפיל את ממשלת האחים המוסלמים של בנט-לפיד ומנסור עבאס. הבטחתי לכם שנרכיב ממשלה אחרת – ממשלת ימין בראשות הליכוד. וכמו שאמר הראפר היהודי המצליח דרייק, "התחלנו מלמטה ועכשיו - הנה אנחנו כאן".

עוד אמר כץ: "בזכות העבודה המסורה שלכם ותמיכת אזרחי ישראל - ההבטחה קוימה. הצלחנו. תחת הנהגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הליכוד וקואליציית הימין חזרו להוביל את מדינת ישראל! כשהצבעתם בבחירות האחרונות מחל בקלפי, עשיתם את זה כי ידעתם שהניסיון רב השנים שלנו והעקרונות בהם אנחנו מאמינים יובילו את מדינת ישראל לדרך אחרת, בטוחה ונכונה יותר, ביטחונית, כלכלית ומדינית, וכן גם בכל הקשור לשמירת זהותה היהודית של מדינת ישראל, תוך כיבוד הסמל, הדת והמסורת היהודית במרחב הפרטי וגם במרחב הציבורי".

"ישראל היא מדינה שיודעת בעיות רבות", אמר ישראל כץ, "אל אחת מהן נחשפנו ביום הכיפורים האחרון. אסור שבמדינת ישראל יראו מחזות נוראים של מפגינים שתוקפים באלימות מתפללים יהודיים בערב יום הכיפורים - ושתיקת מנהיגי אופוזיציה, שלא גינו מיד את התופעות הקשות - היא חמורה ומביישת! זהותה היהודית של המדינה היהודית מתקיימת כמובן תוך כיבוד ושמירת השותפות המלאה עם אחינו בני המיעוטים הנאמנים למדינת ישראל ולדרכה, וכך יהיה גם בעתיד. לאנשי האופוזיציה אני קורא היום לעשות חשבון נפש, אל תחכו ליום הכיפורים הבא".

השרים יואב גלנט וישראל כץ וח"כ ביטן.

עוד אמר בעקיצה לראש העיר תל אביב רון חולדאי: "בנינו את הרכבת הקלה בגוש דן אחרי שנים של הבטחות שלא מומשו. כשפוצצתי את גשר מעריב בתל אביב, כדי להתחיל את העבודות, חולדאי החרים את הטקס והזהיר שכל העיר תהיה מלאה בחולדות. התעלמתי מדבריו והוצאתי את העבודות לדרך, והיום יש בכל תל אביב רק חולדאי אחד והרכבת יצאה לדרך ופועלת נפלא".

כץ מנה ומנה את כל הישיגיו לאורך השנים: "בזכות אותו ניסיון חילצנו את מדינת ישראל ממגפת הקורונה והצלנו מיליון מובטלים מעוני ורעב ומאות אלפי עסקים מפשיטת רגל כלכלית, בזכות סיוע של 160 מיליארד שקלים, שניתן נגד עמדת פקידי האוצר שניסו לשים רגליים לי ולראש הממשלה בנימין נתניהו. שלחתי אותם הביתה".

"הסיוע יצא לדרך והציל את אזרחי ישראל ואת כלכלת ישראל שזינקה והפכה להיות הכלכלה הצומחת ביותר בעולם המערבי, עם עודפי הכנסות של עשרות מיליארדים עד שבא ליברמן וחילק את הכסף למנסור עבאס, נזק שאנחנו היום אנחנו צריכים לתקן במקביל למלחמה במחירי הדירות - בדיוק כמו שהבטחנו לציבור - וכך גם נעשה".

השרים יריב לוין וישראל כץ.

על הרפורמה אמר שר האנרגיה: "הבטחנו לקדם רפורמה במערכת המשפט וכך נעשה. לא נירתע מאלימות המפגינים ומסרבנות מבית מדרשם של אולמרט ואהוד ברק והדגלים השחורים. המחאה הפכה זה מכבר למאבק אלים להפלת הממשלה שחוצה כל גבולות. אבל אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן - ולמרות הרעש - התמיכה במחאה הולכת ופוחתת".

לסיום אמר: "אני סומך על רה"מ נתניהו שיוביל את מהלכי השלמת הרפורמה המשפטית בדרך נכונה ואתמוך בכל החלטה שיקבל. הציבור בישראל מצפה ובצדק להשבת המשילות בנגב ולגדיעת האלימות ביישובים הערבים ובערים המעורבות ולחיזוק בטחון הפנים ולעצירת הפרוטקשן בכל רחבי ישראל - ועלינו לוודא שההבטחות האלה, שנתנו לציבור בבחירות, בתחומים חשובים אלה יקוימו - וכך גם נעשה!".

ישראל כץ יריב לוין הרפורמה המשפטית יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד