ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שטים שנתיים ברצף

זוג קשישים הזמינו 51 הפלגות: זול יותר מבית אבות

זוג קשישים אוסטרלים הזמינו 51 הפלגות מסביב לעולם כי זה זול יותר מאשר לגור בבית אבות. בני הזוג שטים כמעט 500 ימים בים ויש להם עוד ימים רבים להיות על הספינה

זוג קשישים הזמינו 51 הפלגות: זול יותר מבית אבות
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

זוג קשישים הזמינו 51 הפלגות לאחר שגילו שיהיה להם זול יותר להמשיך להפליג מסביב לעולם מאשר לשלם עבור בית אבות. מרטי וג'ס אנסן מתגוררים בים מאז 16 ביוני 2022 ובילו עד כה כמעט 500 ימים על סיפון הספינה יותר מרוב הצוות, כולל קברניטי הספינה.

בני הזוג יצאו לדרך לאחר שנתיים של סגר קפדני באוסטרליה בקורונה, ולאחר החוויה המתישה הם החליטו לבלות את ימיהם בחופשה. מרטי אמר: "בסופו של דבר אמרתי לסוכן שלי מה שיבוא שיזמין, זה צריך להיות שיט ארוך".

ג'ס אמרה שהם נהנו מהפלגות לפני היציאה לפנסיה, ואחרי שתכננו עוד כמה חופשות הם הגיעו למסקנה שיהיה להם נוח יותר לחיות על הסיפון במשך שנתיים מאשר לשלם עבור בית אבות.

"זה סגנון החיים שלנו", אמרה, הם לא צריכים לדאוג לנקות את התא שלהם כי יש להם עוזרת. היא הוסיפה: "לאן עוד אתה יכול ללכת לאחר שאתה הולך לארוחת ערב, אתה הולך להופעה, אתה הולך לרקוד? במשך היום יש לך את כל הפעילויות האלה".

בזמן שג'ס מבלה את ימיה בריקודי הולה, מרטי בילה את זמנו ביצירת "חברים לכל החיים" מהנוסעים האחרים.

בשיחה עם A Current Affair, הוא אמר: "עכשיו, אנחנו לא צריכים לשטוף יותר, או לסדר את המיטה. אנחנו לא יודעים איך לעשות כי לא עשינו את זה כל כך הרבה זמן, אז עכשיו אנחנו צריכים להישאר על הסיפון רק כדי לחיות".

בני הזוג רואים את משפחותיהם, בכל פעם שהספינה עוגנת ליד ביתם.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד