ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"גורם לקרעים באופוזיציה"

סביבת בן גביר נגד ראש הסגל של נתניהו: "מייצר משברים חדשים"

בסביבת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מאשימים את ראש הסגל של ראש הממשלה נתניהו, צחי ברוורמן כמי שאחראי לכך שנתניהו לא הזמין את השר בן גביר לדיון הביטחוני אמש. "ברוורמן גורם לקרעים בקואליציה, במקום לסייע לנתניהו לפתור משברים"" אמרו בסביבת השר

סביבת בן גביר נגד ראש הסגל של נתניהו: "מייצר משברים חדשים"
נתניהו בדרך למו"מ הקואליציוני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשכת ראש הממשלה הכחישה אמש (ראשון) דיווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מידר את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מדיון ביטחוני. אלא שעל פי דיווח בגל"צ, בסביבת בן גביר תוקפים את ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן ורואים בו כמי שאחראי לכך שבן גביר לא הוזמן.

בסביבת בן גביר מסמנים את ברוורמן כמי שדחף את נתניהו לא להזמין את בן גביר לדיון הבטחוני, ומי שבירר האם בן גביר מתכנן להעלות שוב את סוגיית האסירים הביטחוניים.

בנוסף אומרים שברוורמן גורם לקרעים בקואליציה, ושפעם אחר פעם במקום לסייע לנתניהו לפתור משברים, ראש הסגל מתעלם מבעיות שצפות ומייצר משברים חדשים.

יצוין כי הטיעונים של סביבת בן גביר, מתכתבים גם עם טענות של עוד כמה שרים נגד ברוורמן - אחד האנשים הקרובים ביותר לנתניהו היום.

כזכור, בלשכת ראש הממשלה טוענים אמש כי בניגוד לדיווחים, הדיון הביטחוני שהתקיים הבוקר אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו עסק בנושא האיראני ולא בסוגיות ביטחון פנים, וזו הסיבה שהשר איתמר בן גביר לא זומן לדיון.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה קיים היום דיון שיגרתי עם שר הביטחון ובכירי מערכת הביטחון, בזירות השונות סביב ישראל. הדיון התמקד באיראן וכלל לא עסק בסוגיות ביטחון פנים".

בלשכת נתניהו הבהירו: "כל ניסיון לסכסך בין ראש הממשלה לשר הבל"ם ולייחסו כביכול לגורמים מטעם ראש הממשלה, הוא שיקרי - ונעשה בכוונת מכוון.

ראש הממשלה והשר בן גביר ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה מלא לטובת כל אזרחי ישראל", נמסר.

איתמר בן גביר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד