כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הציבור מוטרד"

השר מהליכוד פסימי: "אם יהיו בחירות - הסיכוי לנצח קטן יותר"

ברקע הסאגה הפוליטית סביב חקיקת סעיפי הרפורמה המשפטית והקרע בעם, שר התרבות מיקי זוהר התייחס למצב של גוש הימין בסקרים האחרונים שהתפרסמו ואמר: "אם יהיו בחירות הסיכוי שלנו לנצח - הרבה יותר קטן". לטענתו, "רוב הציבור מעוניין שאנחנו נטפל ביוקר המחייה"

השר מהליכוד פסימי: "אם יהיו בחירות - הסיכוי לנצח קטן יותר"
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התרבות מיקי זוהר התייחס הבוקר (שני) למצב של גוש הימין בסקרים ואמר: "מעריך שאם יהיו בחירות הסיכוי שלנו לנצח - הרבה יותר קטן מהפעם הקודמת".

זוהר הוסיף: "הליכה לבחירות לא תביא אותנו חזרה להנהגת המדינה, כי הציבור מוטרד. יש לנו ממשלה שיכולה וצריכה לטפל בכל הנושאים החשובים, רוב הציבור מעוניין שאנחנו נטפל ביוקר המחייה, מנגד הרוב לא מעוניין שנטפל עכשיו ברפורמה המשפטית".

על המגעים לנורמליזציה עם סעודיה אמר: "מקווה שנושא השלום עם סעודיה יבשיל, אם יש דרך בה נוכל להשקיט את המצב אז בוודאי שנבוא לקראת הפלסטינים. לא רק הסכם עם סעודיה זה הפוטנציאל של הממשלה".

כזכור, בשבועות האחרונים המתיחות בקואליציה גברה. מפלגת עוצמה יהודית הודיעה כי היא לא מחוייבת למשמעת קואליציונית בהצבעות בממשלה ובכנסת עד שתיפתר הדרישה של בן גביר להחמיר את תנאיהם של האסירים הביטחוניים.

בנוסף, רק אתמול לשכת ראש הממשלה הכחישה דיווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מידר את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מדיון ביטחוני. אלא שעל פי דיווח בגל"צ, בסביבת בן גביר תוקפים את ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן ורואים בו כמי שאחראי לכך שבן גביר לא הוזמן.

בסביבת בן גביר מסמנים את ברוורמן כמי שדחף את נתניהו לא להזמין את בן גביר לדיון הבטחוני, ומי שבירר האם בן גביר מתכנן להעלות שוב את סוגיית האסירים הביטחוניים.

בנוסף אומרים שברוורמן גורם לקרעים בקואליציה, ושפעם אחר פעם במקום לסייע לנתניהו לפתור משברים, ראש הסגל מתעלם מבעיות שצפות ומייצר משברים חדשים.

יצוין כי הטיעונים של סביבת בן גביר, מתכתבים גם עם טענות של עוד כמה שרים נגד ברוורמן - אחד האנשים הקרובים ביותר לנתניהו היום.

הליכוד הרפורמה המשפטית יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד