י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקבל החלטה מושכלת

כך תבחר את רכב ה-7 מושבים הטוב ביותר

לקראת גל המכירות הצפוי לנו אחרי החגים וההזדמנויות הנדירות שיצוצו להתחדש ברכב 7 מושבים מן הדור החדיש ביותר הנה כמה עצות שלנו

כך תבחר את רכב ה-7 מושבים הטוב ביותר
בונוס נחמד שהרכב גם יהיה בעל אפקט הגעה מרשים צילום: רוני נאק

בחירת רכב השטח הטוב ביותר בעל 7 מושבים דורשת התייחסות מדוקדקת של הצרכים וההעדפות הספציפיות שלך. הנה כמה שלבים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת:

1. קבע את התקציב שלך:
התחל בקביעת תקציב לרכישת רכב השטח שלך. יש לקחת בחשבון לא רק את מחיר הרכישה הראשוני אלא גם עלויות שוטפות כמו ביטוח, דלק, תחזוקה והוצאות מימון אפשריות (בעיקר לאור הריביות הנהוגות עתה במשק).

2. זהה את הצרכים שלך:
הבהר באופן המדויק ביותר מהן הדרישות שלך מרכב עם 7 מושבים. נסה לדמיין מה בדיוק אתה תעשה ואיך תשתמש ברכב. הדרישות יכולות להיות: נסיעה יומית, טיולי משפחות, הרפתקאות שטח, יכולת גרירה ושטח פנימי למטען.

מה רואים כאן? פתח מיזוג בתקרה, תאורת קריאה אישית, שקע טעינה בדופן וגם מרווח רגליים סביר וחגורות בטיחות כחוק. זו צריכה להיות ברירת המחדל: קרדיט רוני נאק

3. שקול את תצורת הישיבה:
לא כל רכבי השטח עם 7 מושבים מוגדרים באותה צורה. לחלקם יש מושב ספסל בשורה השלישית לשלושה נוסעים, בעוד שאחרים כוללים כיסאות קפטן בשורה השנייה לנוחות נוספת וקלות גישה לשורה השלישית. החלט איזו תצורה מתאימה לצרכים שלך. חלק מרכבי ה-7 מושבים, בעיקר SUV גדולים כמו שברולט טראוורס, עשויים להכיל גם 8 מושבים.

רכב עם 7 או 8 מושבים עשוי להיות גם בעל הנעה לכל הגלגלים. בונוס של בטיחות ויכולת שטח: קרדיט רוני נאק

4. הערכת תכונות הבטיחות:
בטיחות היא גורם מכריע. חפש רכבי שטח עם תכונות בטיחות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע לשמירה על נתיב, ניטור בנקודה מתה, בלימת חירום אוטומטית ומערכת כריות אוויר מקיפה. ולעולם לא להכניס לרכב יותר נוסעים ממספר המושבים שיש – דיני נפשות.

5. יעילות דלק:
קחו בחשבון את יעילות הדלק של רכב השטח. אם אתה מתכנן להשתמש בו לנסיעות יומיות או לנסיעות ארוכות בכביש, דגם חסכוני יותר בדלק עשוי לחסוך לך כסף בטווח הארוך.

סידור המושבים יכול להיות שורה שניה של מושבים נפרדים (כמו בצילום) ועוד ספסל ל-3 בשורה השלישית, סידור הפוך או שתי שורות של 3 מושבים: קרדיט רוני נאק

6. גודל ויכולת תמרון:
חשבו על גודל הרכב והאם הוא מתאים לסביבת הנהיגה שלכם. רכבי שטח או מיניוואנים גדולים יותר עשויים להיות מאתגרים ביותר לחנייה ולתמרון במקומות צרים, ברחובות העיר או בסמטאות צרות. קחו בחשבון את צרכי החניה והנהיגה שלכם.

7. הנעה לכל גלגל או הנעה ארבע גלגלים:
קבע אם אתה צריך רכב שטח עם הנעה קבועה לכל הגלגלים (AWD) או הנעה ארבע גלגלים המכונה גם 4X4 ("ארבע על ארבע"). AWD מספק אחיזה טובה יותר בתנאים שונים, ומשפר מאד את הבטיחות בימי חורף גשומים. בעוד ש-4X4 מתאים יותר להרפתקאות שטח ויאפשר לך לעשות עוד עם הרכב שלך.

בדוק מה גודל חלל הפנים שנותר לאחר קיפול המושבים ולפני כן, האם נוצר משטח אחיד (כמו בצילום) וכמה קשה או קל לקפל ולהרים את המושבים: קרדיט רוני נאק

8. כושר גרירה:
אם אתה מתכנן לגרור נגרר, בין אם לעבודה או לפנאי, בדוק את יכולת הגרירה של רכב השטח (נתון הגרירה מופיע במפרט הטכני של כל רכב). ודא שהוא יכול להתמודד עם דרישות הגרירה שלך. חשוב לזכור שנהג עם רישיון ב' (פרטי רגיל) מורשה חוקית לגרור עד 1,500 ק"ג אפילו שהמפרט של הרכב עשוי לציין משקל גרירה כבד יותר.

9. אמינות וערך מכירה חוזרת:
חקור את האמינות ושמירת הערך (ביקוש ביד השניה) של הרכב שאתה שוקל. מותגים עם מוניטין טוב של אמינות וערכי מכירה חוזרת חזקים יכולים לחסוך לך כסף רב בטווח הארוך.

לרכב 7 מושבים גדול יש דרישות חניה אשר עשויות להתגלות כמאתגרות בערים צפופות. יש להתחשב במקום המגורים, החניה והתמרון הנדרש בה לפני שבוחרים: קרדיט רוני נאק

10. קרא ביקורות ונסיעת מבחן:
קרא ביקורות של מומחי רכב (כמו מומחי הרכב של ערוץ הרכב בחדרי חרדים) ובעלי רכב כדי לקבל מושג על הביצועים של רכבי ה-7 מושבים במצבים אמיתיים. ארגן נסיעות מבחן כדי להעריך נוחות, חלל פנים, ראות החוצה ודינמיקת נהיגה.

11. בדוק את המרווח והנוחות הפנימיים:
הקדיש זמן ממושך בפנים של רכב ה-7 מושבים כדי להעריך את הנוחות, איכות החומרים וקלות הגישה לכל המושבים, במיוחד לשורה השלישית.

יש לבדוק את קלות הכניסה לשורה השלישית. זה מתחיל מדלת אחורית הנפתחת בזווית רחבה במיוחד: קרדיט רוני נאק

12. השווה מחירים ותכונות:
השווה את התמחור והתכונות של דגמים שונים במסגרת התקציב שלך. שים לב לרמות האבזור השונות ולאפשרויות הזמינות בשוק הרכב כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר.

13. שקול ערך מכירה חוזרת:
רכבי 7 מושבים מסוימים מחזיקים בערכם טוב יותר מאחרים. למשל כיום רכבי פנאי, SUV, עם 7 מושבים הפכו למבוקשים ומקובלים הרבה יותר ממיניוואנים שהיו בעבר. בדוק את ערך המכירה החוזרת החזויה של הדגמים שבהם אתה מעוניין כדי להעריך עלויות לטווח ארוך.

הסטת מושבי השורה השניה כדי להכנס לאחור. מה גודל המעבר הנפתח? האם גם נוסע בוגר יוכל להכנס ולצאת בקלות?: קרדיט רוני נאק

14. עלויות בעלות:
חקור את עלויות הבעלות המשוערות, כולל תעריפי ביטוח והוצאות תחזוקה. לפעמים הפערים עשויים להיות גדולים ביותר.

קיפול והרמה חשמליים לשורת המושבים השלישית, קיפול בלבד לשורה השניה. בונוס טכנולוגי שמאד מקל על החיים וקיים ברכבים היוקרתיים: קרדיט רוני נאק

15. התייעץ עם חוות דעת של מומחים:
בקש עצות ממומחים לרכב, חברים ובני משפחה שאולי יש להם ניסיון עם רכבי שטח או מינוואנים עם 7 מושבים.

יחידת מיזוג אחורית. בעיקר לשורה השלישית היא תנאי פתיחה הכרחי בחום של ישראל. במקרה הזה יש גם חימום למושבי השורה השניה: קרדיט רוני נאק

לסיכום
בסופו של דבר, הרכב בעל 7 המושבים הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי בצרכים וההעדפות הייחודיות שלך. שים בצד גורמים כמו משאת נפש או "פוזה" ותדמית אשר יסיטו אותך מלקבל החלטה מושכלת. מחקר שוק מוקפד ושיקול דעת מדוקדק יעזרו לך למצוא רכב המתאים לאורח החיים ולתקציב שלך. או שפשוט שלח לנו הודעה ונעזור לך לבחור את הרכב המתאים ביותר.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד