כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הח״כ מיש עתיד גיבה

מופע שנאה: ברשת לעגו לכיסוי הראש של אשת הח״כ

עשרות גולשים לעגו לכיסוי הראש של רעיית חה״כ צבי סוכות שהצטלם בביקור חג אצל עמיתו למפלגה חה״כ שמחה רוטמן. בציונות הדתית תקפו וחה״כ מיש עתיד גיבה את סוכות

מופע שנאה: ברשת לעגו לכיסוי הראש של אשת הח״כ
ח"כ צבי סוכות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אין גבול לשנאה: ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית פרסם אמש (ראשון) ברשתות תמונה שלו עם רעייתו בביקור בסוכתו של עמיתו למפלגה ח"כ שמחה רוטמן.

אלא שמתברר כי בעבור הציבור שמגדיר את עצמו כנאור, פלורליסטי וליברלי, תמונה של אשה עם כיסוי ראש מעוררת אמוציות ושנאה רבה מה שהביא עשרות גולשים ללעוג לרעייתו של סוכות.

אחת הגולשות כתבה בשנאה: "אין לאשתך מיגרנה כל לילה? ללכת עם כזאת קונסטרוקציה זה כואב". גולש אחר כתב: "איזה פצע יש למחופפת לידך שהיא עם תחבושת כזו? לא החבאתם שם איזה בן אוליאל?".

גולשת אחרת יצאה דווקא להגנת רעייתו של סוכות וכתבה: "אני מתנגדת לכל הערכים שהאנשים בתמונה דוגלים בהם, ועדיין, ללעוג ללבוש של אישה רק כי הוא שונה משלכם - זה מגעיל".

ח"כ צבי סוכות כתב בתגובה לאירוע: "אחרי שפוצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14, הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה - הכסר"ש של אשתי. שונאי יהדות".

ח"כ משה קינלי טור-פז (יש עתיד) יצא להגנת סוכות וכתב: "המתקפות עליך צבי סוכות בשל הכיסוי ראש של אשתך מכוערות ולא לגיטימיות. גם כשלא מסכימים יש דרך להתווכח. בטח לא באמצעות הלבוש של בת הזוג. שיהיה לכם חג שמח".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "כל הקווים האדומים נחצים. אשתו של חבר כנסת מושפלת ברשתות החברתיות על ידי אנשי המחאה ״בעוון״ כיסוי הראש שלה וראשי האופוזיציה שותקים.

זו לא מחאה נגד הממשלה אלא מופע שנאה נגד היהדות ומסורת ישראל".

סוכות שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד