כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בפעם השביעית

שידור חי: הקבלת פני רבו לגדולי רבני הציונות הדתית

כמדי שנה המעמד המרכזי והמסורתי של 'הקבלת פני רבו לגדולי רבני הציונות הדתית', מתקיים בירושלים. האירוע שכבר הפך למסורת בשנים האחרונות מהווה חוויה רוחנית אדירה, של שמחת חג אמיתית, מתוך דברי תורתם של גדולי הרבנים של הציונות הדתית

שידור חי: הקבלת פני רבו לגדולי רבני הציונות הדתית
הקבלת פני רבו לרבני הציונות הדתית צילום: יצחק שוקרון

כמדי שנה גם בחג הסוכות הקרוב יתקיים המעמד המרכזי והמסורתי של הקבלת פני רבו לרבני הציונות הדתית, בהשתתפות זקני הרבנים, דיינים, רבני ערים, וראשי ישיבות. האירוע שכבר הפך למסורת בשנים האחרונות ומהווה חוויה רוחנית אדירה, של שמחת חג אמיתית, מתוך דברי תורתם של גדולי הרבנים מרנן ורבנן, מגיע השנה לנקודה מיוחדת, כאשר באירוע יגיעו מאות רבנים, ובתוכם ראשי ישיבות, חברי בית הדין הגדול, אבות בתי דין, דיינים, רבני ערים, רבני יישובים ומרביצי תורה.

המעמד יתקיים הערב ב' דחוה"מ סוכות, באולם היכל שלמה בירושלים (רח' המלך ג'ורג' 58) בשעה 19:00 בערב.

האירוע שמתקיים בפעם השביעית, על ידי ארגון דרך ארץ, בשיתוף המחלקה למורשת ישראל של עיריית ירושלים והמועצה הדתית בירושלים, הוא אירוע המאגד את כל רבני הציונות הדתית, מכל קצוות הציבור, "שמתכנסים כולם יחד למעמד משמח ומרומם - להתחבר לתלמידי החכמים המשמיעים את דבר ה' בעולם", מסרו המארגנים.

יו"ר תנועת דרך ארץ בניהו חורב, שמארגנת את כל האירוע, אמר: "ברוך ה' אנו זוכים להיות חלק מהציבור הדתי לאומי, הציבור שחי כולו בחיבור אמיתי לדבר ה' המתגלה בעולם בכל רבדי החיים, מכל מצוה ומעשה שאדם עושה, עד לחיים הכלליים של כל עם ישראל בארץ ישראל ובמדינת ישראל. ב"ה שזכינו לגדולי רבותינו, גדולי הדור שמראים, מאירים ומכוונים אותנו בכל חיינו מהדברים הגדולים עד לפרטים הכי קטנים. כשמגיעים להקביל את פני רבותינו, אנו מתחברים לדבר ה' המתגלה אלינו בחיינו".

הקבלת פני רבו ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד