כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד בלעדי ממצלמות האבטחה

האלימות עולה שלב: נכדי הגרי"מ שכטר הוכו מול עיניו בערב החג

לאחר חזרתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר לחיק משפחתו אחרי נתק ממושך, התרחשה בערב החג תקיפה קשה של נכדי הגרי"מ לעיני הרב וברחוב לאור יום. אתמול ערך את סעודת האושפיזין שלו בשילוב סעודת הודיה יחד עם נכדיו והודה להקב"ה על הזכות בנכדיו. צפו בתיעוד בלעדי

האלימות עולה שלב: נכדי הגרי"מ שכטר הוכו מול עיניו בערב החג
הגרי"מ שכטר בתווך המכות בערב החג צילום: מצלמות האבטחה

לאחר השלום המיוחל בין משפחת הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר מגדולי רבני ומנהיגי חסידות ברסלב לבין לגבאים המאבק ניצת מחדש באלימות קשה מקרב עסקנים שהורחקו ע"י הרב בתקופה האחרונה.

הכל החל ביום שישי אחה"צ ערב חג הסוכות בשעה 15:00 בצהריים עת חזר הגרי"מ שכטר מהמקווה בליווי נכדיו נאמני ביתו למקום מגוריו בבית נכדו, מחוץ לבניין המתינו לרב כמה אנשים, והתחילו במסע אלימות נגד הנכדים שסובבו את הרב.

ברוב עזותם הגדילו לעשות ועל מול פניו המיוסרות של הגרי"מ, גררו החוצה בברוטליות את נכדו נאמן ביתו של הרב שמשמש גם כנהגו הצמוד והפליאו בו את מכותיו עד זוב דם כמופיע בתיעוד הוידאו ממצלמות האבטחה כפי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'. 

בהמשך, כמו עלילה שתוכננה מראש פרצו לבניין העסקנים שהורחקו ע"י הרב, וחסמו את דרכו של הרב לעלות לביתו, כאשר תוכניתם המקורית לגרור את הרב למקום אחר. הגרי"מ בן ה-92 שצפה כל העת בזעזוע מהאלימות המתרחשת נגד בנו ונכדיו התחנן לתוקפים שיעצרו, כאשר הם מצדם המשיכו באדישות. 

בחסדי שמים מרובים הרב שכטר הצליח לעלות לביתו ולחגוג את החג בשמחה ובטוב לבב.

אתמול ליל האושפיזין דיעקב אבינו ערך הרב שכטר סעודת הודיה בשילוב סעודת אושפיזין והודה להקב"ה על הזכות הגדולה לחגוג יחד עם בני משפחתו ואף הודה להם על עמידתם האיתנה לימינו. 

צפו בתיעוד מהשמחה

הרב יעקב מאיר שכטר אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד