א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
קורא לכולם להתחסן

מבקר העיר ניו יורק נדבק בקורונה ועובד מהסוכה

מבקר העיר ניו יורק היהודי נדבק בנגיף הקורונה ונאלץ לעבוד מהבית, הוא התלונן כי אינו יכול לארח אורחים בסוכתו והמליץ לכולם להתחסן. לפני שמונה למבקר ניו יורק, הוא היה חבר מועצת העיר ניו יורק

מבקר העיר ניו יורק נדבק בקורונה ועובד מהסוכה
בראד לנדר בסוכה צילום: טוויטר

מבקר העיר ניו יורק נדבק בקורונה ונאלץ לעבוד מהבית, המבקר היהודי בראד לנדר, פרסם בטוויטר תמונה שלו עובד בסוכה, והמליץ לכולם להתחסן. לפני שמונה למבקר ניו יורק, הוא היה חבר מועצת העיר ניו יורק בין השנים 2010-2021.

הוא צייץ: "נבדקתי ונמצאתי חיובי לקורונה, אז אני עובד מהסוכה שלי. עצוב לא להיות מסוגל למלא אותה באורחים אבל עדיין תזכורת שימושית לפגיעות המשותפת שלנו. ושגם צורות הבטיחות וההגנה הטובות ביותר משותפות. אל תחכו, קחו את חיסון הבוסטר שלכם".

המבקר היהודי, שנכנס לתפקידו ב-2021, מוכר היטב ליהודי ניו יורק. הוא הצהיר כי ישתמש בכל כוחו ומשאביו כדי לאלץ ישיבות ללמד תכניות לימודי ליבה. לדבריו: "חוק המדינה ברור מאוד שלכל בתי הספר, לרבות בתי הספר הפרטיים, יש חובה לספק חינוך מלא של לימודי ליב"ה, במיוחד כאשר העיר עוזרת לאותם בתי ספר עם תחבורה וספרי לימוד", כך אמר לנדר לסוכנות הידיעות היהודית JTA, אך מאז נראה כי לא נחל הצלחה גדולה בנושא.

 

 

קורונה ניו יורק ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד