י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
עצורה כבר חודש

הבעל חשש שאשתו מרעילה אותו והתקין מצלמות נסתרות

תושבת אריזונה בארצות הברית עצורה מזה כחודש, לאחר שבעלה הצליח להוכיח כי היא ניסתה להרעיל אותו באמצעות שפיכת אקונומיקה למכונת הקפה הביתית שלהם | משפטה ייפתח ב-6 בנובמבר באשמת ניסיון רצח

הבעל חשש שאשתו מרעילה אותו והתקין מצלמות נסתרות
אילוסטרציה צילום: unsplash

מלודי פליקאנו ג'ונסון, תושבת מדינת אריזונה בארצות הברית, נעצרה לפני כחודש ימים באשמה שניסתה להרעיל את בעלה, רובי ג'ונסון, באמצעות הוספת אקונומיקה למכונת הקפה שלו. חשדו של הבעל באשתו התעורר לאחר שחש כי טעם הקפה שהוא מכין לעצמו שונה מהרגיל.

כדי לבסס את החשד הוא התקין מצלמות נסתרות בביתם המשותף והללו איששו את החשד, הרעייה מלודי נתפסה על חם כשהיא מוזגת נוזל מסתורי מבקבוק גדול למיכל קטן יותר - אותו שפכה מאוחר יותר למכונת הקפה הביתית. רובי שעובד בחיל האוויר האמריקני תיעד את עצמו כשהוא בודק את המים שבמכונת הקפה באמצעות ערכת בדיקה לבריכות שחייה שכידוע גם בהן מערבים כלור.

הבדיקה שביצע רובי העלו כי במי המכונה ישנה רמה גבוהה מאוד של כלור. הבעל גם נראה בתיעוד אומר כי מכונת הקפה שלו "מריחה מאקונומיקה".

לאחר שביסס את החשדות ואסף ראיות מוכחות ומספקות, מיהר רובי לתחנת המשטרה המקומית, הגיש תלונה נגד אשתו ומסר את הצילומים שבידיו לחוקרים.

כאמור בראשית הידיעה, מלודי נעצרה לפני כחודש ומאז היא מוחזקת במעצר, כאשר השופט מנמק וקובע כי קיים סיכון שהרעייה עלולה לברוח מהארץ מאימת הדין וזאת לאחר שרכשה לאחרונה בית חדש בפיליפינים - ארץ מולדתה.

משפטה של ג'ונסון ייפתח ב-6 בנובמבר, בו היא תואשם בניסיון לרצח מדרגה ראשונה, ניסיון ביצוע תקיפה בנסיבות מחמירות והרעלת מזון או שתייה.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד