כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"המשטר הציוני הולך ונעלם"

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי נגד הנורמליזציה

המנהיג העליון של איראן תקף את מדינות המפרץ שרוצות לנרמל את הקשרים עם ישראל בפגישה עם בכירי המשטר. על יחסי ישראל סעודיה: "ממשלות המהמרות על נורמליזציה עם המשטר הציוני יפסידו"

עלי חמינאי
עלי חמינאי צילום: תקשורת איראנית

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי תקף את הנורמליזציה הקרובה בין ישראל לסעודיה: "המשטר הציוני מלא שנאה וכעס, לא רק כלפינו, אלא גם כלפי אחרים כולל מצרים, עיראק וסוריה בגלל שלא השיגו את יעדם מהנילוס לפרת". על יחסי ישראל סעודיה: "ממשלות המהמרות על נורמליזציה עם המשטר הציוני - יפסידו"

הוא המשיך לתקוף: "הדעה הנחרצת של הרפובליקה האסלאמית היא שהממשלות שישתמשו בהימור הנורמליזציה עם המשטר הציוני יפסידו, וההפסד מחכה להם. הם טועים. כמו שאומרים האירופים, הם מהמרים על סוס מפסיד. כיום מצבו של המשטר הציוני אינו מצב שמעודד קרבה אליו, אסור להם לעשות את הטעות הזו". לטענת מנהיגה הרוחני של איראן עלי חמינאי: "המשטר הציוני הולך ונעלם".

עוד אמר: "משטר הגזילות הולך ונעלם, היום התנועה הפלסטינית שמחה מתמיד, היום הנוער הפלסטיני והתנועה הפלסטינית, התנועה נגד עריצות, אנטי ציוניים יותר נמרצים, יותר עליזים, מוכנים מתמיד, כפי שאתם יכול לראות".

לסיום אמר: "כפי שהאימאם חומייני הנכבד פירש את משטר הגזילה כסרטן, ברוך השם, הסרטן הזה ימוגר בידי העם הפלסטיני וכוחות ההתנגדות באזור כולו".

נורמליזציה סעודיה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד