כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חשד לחיסול בלב השכונה

פיצוץ אופנוע באור יהודה: גבר כבן 30 נהרג

הערב התרחש פיצוץ אופנוע במרכז  שכונת מגורים באור יהודה | כוחות ההצלה שהגיעו לזירה דיווחו על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקבעו את מותו

פיצוץ אופנוע באור יהודה: גבר כבן 30 נהרג
זירת הפיצוץ צילום: דוברות המשטרה

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג הערב (שלישי) בפיצוץ אופנוע שהתרחש באור יהודה. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה ופתחו בחקירה

הפיצוץ אירע מעט לפני השעה 21:00 בשדרות שמעון פרס באור יהודה. תושבים רבים המתגוררים בסיבה דיווחו על פיצוץ שנשמע. כוחות ההצלה שהגיעו למקום דיווחו על גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים עם וקובעים את מותו במקום.

פראמדיקים מד"א אלעד סלמה ואחמד סרחאן סיפרו: "היינו בנסיעה ברכב הפרטי שלפתע שמענו פיצוץ חזק מאוד וראינו את האופנוע מפורק לגמרי. הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד, וקמב"צ זק"א ת"א יחיאל גולדמן שמטפלים במקום מוסיפים: "מוקד זק״א ת״א (1223) הזניק אותנו לזירה של רוכב אופנוע שנהרג כתוצאה מפיצוץ, מדובר בזירה מורכבת וקשה לטיפול, כתוצאה מהפיצוץ הטיפול של הצוותים מחולק לכמה זירות, בסיוע מתנדבי זק״א ת״א נוספים אנו פועלים במקום לשמור על כבוד המת ולסייע לכוחות המז״פ הרבים שפועלים במקום".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על פיצוץ אופנוע ברחוב שד' שמעון פרס באור יהודה. גורמי רפואה שהגיעו למקום קבעו בזירה את מותו של גבר. כוחות משטרה במקום. עפ"י החשד הרקע לאירוע פלילי. 

 

 

פיצוץ חיסול אור יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד