כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרכב נמצא ליד ביתו

נעלמו עקבותיו: דאגה לשלומו של הבלוגר הסעודי האהוב; כל הפרטים

מוחמד סעוד היה אמור להתראיין היום למספר גופי תקשורת וכן הוזמן להשתתף בתכנית הפטריוטים בערוץ 14, אך עקבותיו נעלמו מאז שעות הבוקר. מאמצים לאתרו בביתו העלו חרס. כל הפרטים

נעלמו עקבותיו: דאגה לשלומו של הבלוגר הסעודי האהוב; כל הפרטים
מוחמד סעוד מתוך הפרומו צילום: מסך ערוץ 14

פרסום ראשון: הבלוגר וכוכב הרשת הסעודי מוחמד סעוד היה אמור לקחת חלק הערב (שלישי) בתכנית חגיגית במיוחד לכבוד חג הסוכות של "הפטריוטים" בערוץ 14 ואף פורסם פרומו מיוחד שהכין את הציבור למעמד, אך באורח פתע מוחמד נעלם מהרדאר וחבריו בישראל מביעים דאגה.

בעקבות הדיבורים על נורמליזציה בין ישראל למדינתו, מוחמד הרבה להתראיין באחרונה לכלי תקשורת ישראלים - ערוצי רדיו וטלוויזיה - וכן הרבה לצייץ ברשת הטוויטר מסרים נרגשים לקראת השלום הקרב ובא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מוחמד היה אמור להתראיין במהלך היום למספר כלי תקשורת זרים ובשעות הערב, כך לפי התכנית, היה אמור לקחת חלק בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 שם אף פורסם ביממה האחרונה פרומו חגיגי שמבשר על השתתפותו.

מוחמד סעוד עם נתניהו

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מאז שעות הבוקר מקורב של מוחמד לא הצליח לתפוס אותו בטלפון וגם ניסיונות לאתרו בביתו שבריאד העלו חרס - למרות שרכבו נראה במקום.

כזכור, בשנת 2019 הותקף מוחמד - שהגיע לארץ כחלק ממשלחת של משרד החוץ הישראלי - בעת ביקור שערך בהר הבית ובעיר העתיקה בירושלים. במהלך הביקור נזרקו לעברו כיסאות פלסטיק, ונקראו לעברו קריאות גנאי "ציוני", "זבל" ו"לך להתפלל בבית הכנסת ולא באל-אקצא".

ממשרד החוץ נמסר אז בתגובה: "המשרד מגנה בתוקף את ההתנהגות הברברית והלא מוסרית מצד כמה פלסטינים ליד מסגד אל-אקצא כלפי פעיל התקשורת הסעודי שהגיע לירושלים במטרה להיות גשר לשלום והבנה בין העמים. הם מנצלים באופן מכוער את המקומות הקדושים ככלי פוליטי. אנחנו מחבקים את הצעיר הסעודי והוא ימשיך להיות אורח כבוד של ישראל".

 

 

סעודיה נורמליזציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד