כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אישום: בשל סכסוך מילדות - ירה שבעה כדורים לעבר חברו

כתב אישום נגד אדם שניסה לרצוח מתלונן איתו מסוכסך מילדות | "דרך את אקדחו וירה לעברו לפחות שבעה כדורים כאשר שישה חדרו לרגליו", תואר בכתב האישום

אישום: בשל סכסוך מילדות - ירה שבעה כדורים לעבר חברו
אקדח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ורד מחאמיד (22) תושב מועאוויה בגין ניסיון רצח על רקע סכסוך רב שנים בינו לבין המתלונן, שהתחיל עוד כשהיו השניים קטינים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ראיד רחאל, הנאשם והמתלונן מסוכסכים משנת 2013, בהיותם קטינים, אז פצע המתלונן את הנאשם בלחיו באמצעות סכין וגרם לו לצלקת. על רקע זה הנאשם הקניט וקילל את המתלונן עד שנעשתה בין השניים סולחה.

ב-18 באוגוסט המתלונן השאיר את רכבו לטובת ניקיון בעסק שטיפת רכבים במועאוויה והנאשם חיכה לו כשחזר כשהוא נושא אקדח טעון וסכין יפנית. כשחזר המתלונן ובא להוציא כסף מרכבו על מנת לשלם, יצא הנאשם אליו מהמשרד קרא אליו, דרך את אקדחו וירה לעברו לפחות שבעה כדורים כאשר שישה חדרו לרגליו.

לאחר הירי נפל המתלונן אל תוך רכבו והנאשם חתך את פניו וצווארו עם הסכין. המשטרה הוזעקה למקום והנאשם ברח עד שהסגיר את עצמו. כתוצאה מהירי, איבד המתלונן את רגלו והיה חשש לחייו.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות נשק של החזקה, נשיאה והובלה, ניסיון לרצח, ירי מנשק חם ושיבוש הליכי משפט. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד