כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"מוציאה שם רע למקצוע"

רוטמן נגד כתבת חדשות 12: "נוכלת שמפיצה דיבה"

חה"כ רוטמן תקף את אופן הסיקור של מעצר החשודים ביריקות לעבר כנסיות ואנשי דת נוצרים. רוטמן כתב: "מי ששמה כותרת שאחי, או אני, קשורים למישהו שירק או שלא ירק, היא לא עיתונאית"

רוטמן נגד כתבת חדשות 12: "נוכלת שמפיצה דיבה"
הגאון רבי נתן רוטמן לצד אחיו ח"כ שמחה רוטמן צילום: יוסל'ה ברגמן

יו"ר ועדת חוקה, חה"כ שמחה רוטמן מתח היום (רביעי) ביקורת על אופן הסיקור של כתבת חדשות 12 את מעצר חמשת החשודים ביריקות לעבר כנסיות ואנשי דת נוצרים וכתב: "ענבר טוויזר ואתר N12 אינם עסוקים בחדשות, אלא בדיבה ובשקרים".

לדבריו, "אחי (הצדיק) צעד היום בראש קבוצה של כאלף איש, וגם אני הקטן ביניהם, בתפילה ובסיבוב שערים. נאמרו שם דברי תורה, רקדו, התפללו ושרו. המשטרה במהלך הצעדה הזו עצרה ילד שלטענתה ירק אתמול על מישהו. לסיבוב השערים הזה יכול כל אחד שרוצה להגיע וללכת.

עברנו שם ליד כנסיות, נזירים, מוסלמים, נוצרים ועוד. איש מהם לא פחד וחשש. הם עמדו במרחק נגיעה וצילום, עברו בתוך הקהל הצפוף. מי ששמה כותרת שאחי, או אני, קשורים למישהו שירק או שלא ירק, היא לא עיתונאית. היא נוכלת שמפיצה דיבה, ומוציאה שם רע למקצוע העיתונות".

עוד כתב רוטמן: "רק מי שנכנס לתוך הכתבה רואה שאין שום טענה על יריקה או על קשר ליריקה מצד אחי. אבל את השחרת השם, ההשמצה וגם את הפיצול והפילוג בעם, הכותרת כבר עשתה".

רוטמן העביר מסר למשטרה וכתב: "ולמשטרה שמפעילה מודיעין כדי לעצור אנשים שפוגעים באנשים אחרים על רקע דת אני אומר: כל הכבוד. היו 18 אירועים של הפרעה לתפילה ביום ‏כיפור. אני מחכה למעצרים. כל המודיעין נמצא ברשת, אל תחפשו יותר מידי".

כתבת חדשות 12 ענבר טוויזר כתבה בעקיצה לרוטמן: "הייתי הולכת איתך לבית המשפט אבל גם ככה לא תכבד את פסק הדין".

שמחה רוטמן חדשות 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד