כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"קרובים מאוד לצאצאי אברהם"

פיג'י תפתח שגרירות בירושלים בתחילת 2024

מדינת האיים פיג'י, תחנוך שגרירות בירושלים בשנה הבאה. "ההתחייבות קיימת מצד ההנהגה", אמר סגן ראש הממשלה ויליאם גאבוקה "הרצון שלנו לפתוח שגרירות בירושלים הוא חזק מאוד"  

פיג'י תפתח שגרירות בירושלים בתחילת 2024
דגל פיג'י צילום: Pixabay

פיג'י, מדינת האיים שבדרום האוקיינוס ​​השקט, תחנוך שגרירות בירושלים בשנה הבאה, כך אמר סגן ראש ממשלה של פיג'י. דבריו מגיעים בזמן שמאות עולי רגל מפיג'י נמצאים בישראל כדי להשתתף בחגיגות השנתיות של סוכות שמארגנת השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, לאחר טיסת השכר הראשונה של השבוע שעבר לארץ מארכיפלג אוקיאניה.

"ההתחייבות קיימת מצד ההנהגה", אמר סגן ראש הממשלה ויליאם גאבוקה בראיון ל-JNS. "אנחנו ממש נלהבים לראות את זה קורה בהקדם האפשרי".

הוא ציין כי ראש ממשלת פיג'י סיטיבני רבוקה אישר את ההחלטה על פתיחת השגרירות בפגישה עם נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק בספטמבר.

"הרצון שלנו לפתוח שגרירות בירושלים הוא חזק מאוד", אמר גאבוקה. "אנחנו כעם מרגישים קרובים מאוד לצאצאי אברהם ורוצים להתחבר לישראל בשלמותה".

לדבריו, חנוכת פתיחת השגרירות צפויה להיות בתחילת 2024, ו"תקרב את ירושלים לאוקיינוס ​​השקט".

"אנחנו בקצוות כדור הארץ, ואתם במרכז כדור הארץ", אמר גאבוקה.

גאבוקה, אמר כי ארצו צופה בקפידה באירועים החגיגיים מישראל באינטרנט. "כל פיג'י רוצה להיות בירושלים", אמר.

חמש מדינות מחזיקות כיום שגרירות בבירת ישראל: ארצות הברית, גואטמלה, הונדורס, קוסובו ופפואה גינאה החדשה. פרגוואי, סיירה לאון והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו הודיעו על כוונתן לפתוח שגרירויות בירושלים.

שגרירות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד