י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בברכת הגר"מ מאזוז

פרוש שוב שובר שוויון באלעד: אבי דיין מצטרף לתמיכה

הבחירות באלעד בדרך להכרעה? בברכתו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, אבי דיין הודיע על תמיכה במועמדות ישראל פרוש לראשות העיר. מדובר באלפי קולות ספרדיים בבחירות לכנסת שתומכים בפרוש לראשות

פרוש שוב שובר שוויון באלעד: אבי דיין מצטרף לתמיכה
פרוש ודיין בחתימה על ההסכם צילום: באדיבות המצלם

בדרך לנצחון השלישי באלעד. ראש העיר המכהן ישראל פרוש, ממשיך לצבור תמיכה רבנית וחותם על הישג משמעותי נוסף ושובר את השוויון בדרך לבחירות. בכך עולה היתרון של פרוש לפער של כ-3000 קול לאחר התמיכה הרשמית שפרסמו רבני ונציגי הקהילה התימנית, ברק צברי מסיעת יש"י.

מדובר על סגירת הסכם עם אבי דיין, יו"ר סיעת חי – איחוד הקהילות באלעד, בברכתו ועידודו של ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז.

בבחירות האחרונות שנערכו לפני חמש שנים באלעד, הגיע דיין לתמיכה של כ-1500 קולות, ולאחר חמש שנות עשיה נמרצות, במטהו מאמינים כי ביכולתו להגיע לקהלים גדולים מאוד ולהגדיל את התמיכה למספר גדול אף יותר.

תמיכה זו מצטרפת להסכם שכבר נחתם עם סיעתו של ברק צברי, בברכתו של פוסק עדת תימן הגאון רבי יצחק רצאבי, לתמיכה במועמדותו של ראש העיר ישראל פרוש. צברי קיבל כ-1200 קולות לסיעתו בבחירות הקודמות. 

יחד עם תמיכתו של הגר"מ מאזוז שבמוסדותיו בעיר לומדים יותר מ-1500 תלמידים ושומעי לקחו מוערכים ביותר מ-2000 קולות על פי ניתוח תוצאות עבר, וקהילות רבות מבני עדות המזרח שצפויות לתמוך בפרוש, כך על פי שיחות שהתקיימו בימים האחרונים עם רבני הקהילות, מדובר בבנק מצביעים גדול של יותר מ-3000 קולות שצפויים להכריע את הבחירות הקרובות בעיר לטובתו של פרוש.

אלעד ישראל פרוש הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד