כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תגלית מפתיעה

אישה חיה 80 שנה עם מחט במוח שלה

אישה רוסייה חיה 80 שנה עם מחט במוח שלה, כך גילו רופאים. מחלקת הבריאות המקומית מאמינה שהאישה נפלה קורבן לנסיון רצח תינוקות במהלך מלחמת העולם השנייה

אישה חיה 80 שנה עם מחט במוח שלה
כלי ניתוח צילום: unsplash

אישה מבוגרת במזרח הרחוק של רוסיה חיה כל חייה עם מחט באורך 3 ס"מ במוחה, כך נחשף לאחר שרופאים גילו את הגילוי הבלתי צפוי במהלך סריקת סי טי. האשה מתגוררת בסחלין, אי רוסי בצפון האוקיינוס השקט.

הרופאים מאמינים שהאישה, בת 80, הייתה קורבן לנסיון רצח תינוקות שנכשל במהלך מלחמת העולם השניה, ואמרו שהם לא ינסו להוציא את המחט מחשש להחמרה במצבה, כך דיווחה התקשורת המקומית.

בהצהרה ביום רביעי האחרון, מחלקת הבריאות המקומית בסחלין הרחוקה מסרה: "מקרים כאלה במהלך שנות רעב לא היו נדירים" הוריה החליטו כנראה להרוג את ילדם במהלך מלחמת העולם השנייה עם המחט באורך 3 ס"מ והיא כך מאז הלידה". שיטה זו שימשה לעתים קרובות כדי להסתיר ראיות לפשע, נכתב.

מחסור במזון היה נפוץ ברחבי ברית המועצות במהלך המלחמה, ואנשים רבים חיו בעוני. "המחט חדרה לאונה הקודקודית השמאלית שלה, אבל לא הייתה לה את האפקט המיועד והילדה שרדה", מחלקת הבריאות המקומית הוסיפה כי המטופלת מעולם לא התלוננה על כאבי ראש עקב הפציעה ולא הייתה בסכנה. "מצבה נמצא במעקב של הרופא המטפל", נכתב.

זה לא המקרה הראשון, ב-25 באוגוסט 2022, רופאים בבית החולים לילדים בוולגוגרד ברוסיה הסירו שברי מחטי תפירה מברך של תלמידת בית ספר בת 14. התברר שבגיל 10 הילדה נפלה על כרית ופחדה לספר על כך להוריה. לאחר מכן, היא התייסרה מכאבים בברך, והיא סיפרה להוריה על מה שקרה רק כשהייסורים הפכו לבלתי נסבלים.

בית חולים רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד