כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בגלל שקית צ'יפס

ילד בן 11 חטף אקדח ממכוניתה של אמו וירה בשניים מחבריו

ילד בן 11 חטף אקדח ממכוניתה של אמו וירה בחבריו לאחר שגנבו לו את שקית הצ'יפס שלו. הילד תפס את האקדח מתחת למושב הקדמי של המכונית של אמו ופתח באש. הילד בן ה-11 הואשם בניסיון רצח מדרגה שנייה

ילד בן 11 חטף אקדח ממכוניתה של אמו וירה בשניים מחבריו
ילד אוחז באקדח, אילוסטרציה צילום: pixabay

ילד בן 11 בפלורידה פתח באש על חבריו לאחר שלכאורה הציקו לו במהלך מאבק על שקית צ'יפס. האירוע התרחש במגרש החניה של מתחם נופש ביום שני האחרון כשהילדים פנו ללכת הביתה לאחר אימון משחק כדורגל.

הילד בן ה-11 חטף במהירות אקדח מתחת למושב הקדמי של הרכב של אמא שלו ורץ לעבר חבריו שעמדו בקבוצה, כיוון את האקדח לעבר קורבן אחד וירה, הוא גם פגע בילד נוסף. אמו של היורה תפסה הילד בכתפיו כדי להובילו חזרה לרכב.

היא אמרה לשוטרים שהנשק, אקדח 9 מ"מ, נשמר בקופסה לא נעולה מתחת למושב ושהילד ידע היכן הוא נמצא. עם זאת, היא אמרה לו בעבר "לא לגעת בנשק", ואמרה שזה נמצא שם להגנתה.

למרות שהנשק היה בבעלות חוקית, המשטרה אמרה כי אמו של הילד עשויה לעמוד לדין שכן האקדח הושאר בקופסה לא מאובטחת שהייתה נגישה, עבירה מדרגה שנייה על פי חוקי פלורידה. הצעיר בן ה-11 עוכב עד להגעת החוקרים לבדוק את המקום. הקורבנות נלקחו לבית החולים והם צפויים להחלים.

החוקרים מאמינים שהנזק נגרם על ידי כדור אחד, שפגע באחד הנערים בפלג גופו העליון, יצא ופגע במרפקו של השני. עדי ראיה סיפרו למשטרה כי הקורבנות הציקו ליורה לפני שפתח באש.

הוויכוח החל במהלך האימון והפך לפיזי. על פי החשד, היורה ספג סטירה כשהילדים רבו 'על שקית צ'יפס'. על פי החוקרים, אחד הקורבנות נפצע בזרועו והשני בפלג גופו העליון. הילד בן ה-11 עומד לדין באשמת ניסיון רצח מדרגה שנייה.

ירי ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד