י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעורר סערה במגזר

מדוע חמק הרב מסוכת האחדות; "איש מריר שמפיץ שנאה וחרמות"

במזר הדתי לאומי רגילים בשנים האחרונות שהרב בני לאו הוא חריג ושונה בנוף המגזרי, אלא שביממה האחרונה הוא גילה טפח וטפחיים נוספים. הגיע בשם האחדות לסוכה המיוחדת שיזמו ח"כית מהקואליציה וח"כ מהאופוזיציה, דיבר בשבח האחדות אך מיהר לחמוק מהמקום כאשר הגיעו שר וח"כ דתיים והוא מתפאר על כך בראיונות לתקשורת

מדוע חמק הרב מסוכת האחדות; "איש מריר שמפיץ שנאה וחרמות"
הרב בני לאו צילום: מתוך כאן 11

הרב בני לאו, שנחשב לליברלי בקרב רבני הציונות הדתית, הגיע לסוכת האחדות שיזמו סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' וחבר הכנסת חילי טרופר מ'המחנה הממלכתי' של בני גנץ מתוך ניסיון לאחד את העם בשיח מחבר ומאחד.

אלא שהרב לאו עזב את הסוכה כאשר הגיעו למקום השר יצחק וסרלאוף מ'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת צבי סוכות מ'הציונות הדתית', מהלך שעורר נגדו זעם וגינויים חריפים על צביעותו, על בואו לסוכת האחדות בשם האחדות אך סירב לשבת באותה סוכה עם בני הציונות הדתית השר וסרלאוף וח"כ סוכות.

בראיון לערוץ 7 אמר בני לאו, כי יצא מהסוכה בזמן שחבר הכנסת צבי סוכות נכנס וכלל לא ראה את השר וסרלאוף מגיע. "ראיתי את ח"כ צבי סוכות נכנס לסוכה. אני לא מכיר אותו אישית אבל אני שומע וקורא דברים שהוא אומר ומבחינתי כאישיות ציבורית סוכות מסמל מה שמעבר לגבולות הגזרה שלי כציוני דתי. הרגשתי שאני לא צריך לשבת באותה סוכה עם ח"כ סוכות. לא ידעתי שגם השר וסרלאוף נכנס לסוכה. שמחתי לא להיות נוכח איתם בסוכה", אמר.

חברת הכנסת מיכל וולדיגר שכאמור יזמה את הסוכה, הגיבה בזעם: "כבר התבלבלתי, אתמול הרב בני אמר שהוא יצא בגלל אנשי עוצמה יהודית, היום הוא אומר שיצא בגלל ח"כ צבי סוכות. האמת שלו גמישה אבל מה שבטוח המעשה שלו נורא. קמצא ובר קמצא הגרסה המודרנית ועוד בשביל קומץ לייקים. איך אומרים אצלכם? בושה!".

חבר הכנסת צבי סוכות הגיב לראיון של לאו וכתב עליו: "איש מריר שמפיץ שנאה וחרמות ובורח מ"סוכת אחדות" כשנכנס מישהו שונה ממנו. רחמים".

סוכות יצחק וסרלאוף הרב בני לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד