ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
דרש לראות את המושל

חמוש נעצר ושוחרר בערבות, וחזר עם נשק אחר

אדם נעצר פעמיים לאחר שדרש לראות את מושל ויסקונסין בקפיטול כשהוא חמוש. אסור לשאת בגלוי נשק חם בתוך הבניין. הוא אמר שהוא לא יעזוב עד שיראה את המושל

חמוש נעצר ושוחרר בערבות, וחזר עם נשק אחר
pixabay

אדם נעצר ביום רביעי בגין נשיאה בלתי חוקית של אקדח בקפיטול של מדינת ויסקונסין תוך שהוא דורש לראות את המושל טוני אוורס, הוא שוחרר בערבות וחזר באותו ערב עם רובה טעון.

האיש הגיע לראשונה למשרד המושל בתוך הקפיטול לפני השעה 14:00, כך אמרה טטיאנה ווריק, דוברת מחלקת המנהל של ויסקונסין. הוא היה ללא חולצה, החזיק כלב והיה חמוש באקדח. הוא אמר שהוא לא יעזוב עד שיראה את המושל, אמרה ווריק.

משטרת הקפיטול של ויסקונסין לקחה את האיש למעצר בשל נשיאת נשק חם בתוך בניין הקפיטול. אסור לשאת בגלוי נשק חם בתוך הבניין. הוא הובא לכלא מחוז דיין במדיסון והאקדח שלו נלקח כראיה, אמרה ווריק לפי ה'וול סטריט ג'ורנל'.

לאחר שהפקיד ערבות, האיש חזר אל החלק החיצוני של הקפיטול עם רובה מסוג AK-47 בסביבות השעה 21:00 וביקש לראות את אוורס, אמרה ווריק. שוטרים במשטרת הקפיטול ומשטרת מדיסון שוחחו עם האיש וערכו חיפוש בתיק שלו. "השוטרים לקחו אותו למעצר זמן קצר לפני חצות לצורך בדיקה פסיכיאטרית", אמרה ווריק.

דובר מטעם משרד המושל אמר כי הוא אינו מגיב על איומים ביטחוניים. דובר משטרת מדיסון לא הגיב גם הוא.

ארצות הברית נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד