כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עקיצה כואבת ומסוכנת

אישה ננשכה על ידי עטלף וחוששת מוירוס קטלני

אוסטרלית חוששת שבגופה מקנן וירוס קטלני לאחר שננשכה בראשה על ידי עטלף בזמן חופשה | בתחילה היא לא האמינה שהיא ננשכה על ידי עטלף למרות שבעלה אמר לה שזה מה שקרה  

אישה ננשכה על ידי עטלף וחוששת מוירוס קטלני
עטלף צילום: Haim Shohat/FLASH90

אוסטרלית בת 67 שננשכה על ידי עטלף חוששת שיש לה וירוס קטלני. "לא רציתי להאמין שעטלף נשך אותי", אמרה סנדי גאלווי לתקשורת המקומית על הנשיכה שהתרחשה בזמן שהיא ובעלה גורדון ביקרו בקיירנס, קווינסלנד מדינה באוסטרליה.

השניים טיילו והיו בדרכם חזרה למלון שלהם בסביבות השעה 23:00 לאחר ששתו קפה, כשלפתע גאלווי הרגישה שמשהו עף קרוב אליה.

"הרגשתי משהו מתעופף לי מעל הראש," אמרה סנדי המבועתת, וסיפרה על המפגש המפחיד. היא רימה את ידה למעלה כדי למנוע מהיצור האלמוני לעלות עליה.

"הדבר הבא, הרגשתי את העוקץ הזה, כמו שתי דקירות סיכה על המצח שלי", אמרה. בתחילה היא לא האמינה שהיא ננשכה על ידי עטלף למרות שבעלה אמר לה שזה מה שקרה.

למרות זאת, גאלווי אמרה שהיא שכנעה את עצמה שזה "כנראה עכביש" למרות שעמוק בפנים היא ידעה שזה לא כך. היא לא רצתה להתמודד עם המציאות שהיא הותקפה על ידי עטלף מעופף.

מכיוון שגאלווי לא הראתה שום תסמין מלבד עייפות ואובדן תיאבון, היא שכחה מזה. "לא רציתי להיראות טיפשה וללכת לרופא בקשר לנשיכה כי חשבתי שזה לא קורה בחיים האמיתיים", נימקה האישה. "ואז סיפרתי לבת שלי והיא אמרה לי שאני יכולה לקבל מזה כלבת ויכולה למות".

האשה המודאגת, קבעה תור לרופא שלה, ואז היא הופנתה בסופו של דבר למומחה למחלות זיהומיות, שנאלץ להטיס את החיסונים מהבירה קנברה. היא קיבלה חמש זריקות ביום רביעי האחרון ותקבל שלוש זריקות נוספות במהלך שלושת השבועות הקרובים. "אם אני מפספסת זריקה, אני צריכה להתחיל את כל התהליך מחדש", אמרה גאלווי.

עטלפים אוסטרליים אינם נושאים כלבת, אבל הם יכולים להעביר את נגיף ליסא, אשר תוקף את מערכת העצבים והיה לו שיעור תמותה של 100% באוסטרליה.

מאז זיהוי הנגיף ב-1996, היו רק שלושה מקרים, וכולם מתו כתוצאה מזיהום לאחר שננשכו או נשרטו על ידי עטלפים, כל שלושת המקרים היו בקווינסלנד, אחד מהם היה ילד בן שמונה.

אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד