ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"לא ידעתי במי מדובר"

האיש ש"דחף" את ליאו די בתל אביב: "אירוע של כלום ושום דבר"

שעות אחרי שתיעוד שלו דוחף לכאורה את נפגע הטרור ליאו די בעת תפילה בכיכר דיזנגוף, האיש שמופיע בתיעוד מפרסם את הגרסה שלו למקרה וטוען כי מדובר ב"אירוע של כלום ושום דבר שהתגלגל להאשמה בתקיפת נפגע טרור". לדבריו, הסרטון חתוך שמתחיל בנקודה שבה ניסה לעזוב

האיש ש"דחף" את ליאו די בתל אביב: "אירוע של כלום ושום דבר"
ליאו די ומיכאל ספרד צילום: צילום מסך

עורך הדין מיכאל ספרד שתועד דוחף כביכול את האב והבעל השכול ליאו די בכיכר דיזנגוף כשהוא מתפלל ואוחז בידו את ארבעת המינים מגיב ופורש את גרסתו למקרה.

"וואו, איך אירוע של כלום ושום דבר מתגלגל להאשמה בתקיפת נפגע טרור. גיליתי לפני כמה שעות שאני במרכזו של סיפור שהתנפח ולתומי חשבתי שאם גם הרב ליאו די אמר שלא הותקף מישהו יאמין לו. אז ככה: אני האדם המצולם בסרטון וכמובן שלא תקפתי את הרב די".

לדבריו, "עברתי הבוקר במקרה בכיכר דיזינגוף ונחשפתי להתקהלות בשל התפילה שנעשתה שם בהפרדה עם שלט ששימש כפרגוד. רגע לפני מה שרואים בסרטון החתוך, התפתח וויכוח עם אחת הנשים ב"עזרת נשים" כאשר מנהל התפילה (שלא ידעתי מי הוא) ניגש וחצץ בינינו, הוא נעמד ממש עלי כמעט נוגע בי, ובאמצעות ההגברה שהיתה עליו הסיטואציה הפכה לקשה יותר".

"ברגע זה הבנתי שהדברים עלולים להתלהט ושאני צריך להחלץ משם - מה שרואים בסרטון החתוך הוא הניסיון שלי (גם אם גמלוני) להיחלץ מהסיטואציה ולהתרחק משם. הסרטון מתחיל בנקודה שאני מנסה לעזוב את המקום".

עוד מוסיף עו"ד ספרד: "לא ידעתי במי מדובר וכמובן שבלי קשר לחילוקי הדעות ביננו הרב די חווה טרגדיה בלתי נתפסת שאסור שאף אדם יעבור. למרות המחלוקת אני מקווה שהוא מבין שכשאני נאבק לסיום הכיבוש (אף פעם לא באלימות) אני נאבק להפסקת שפיכות הדמים".

בין המגנים את התיעוד, היו ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וכן כמה ח"כים מהקואליציה.

ליאו די כיכר דיזנגוף תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד