כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קריאות להתפלל לשלומו

השר שביקר בסעודיה התייחס להיעלמותו של מוחמד סעוד: "אמרו שאין אישור"

השר קרעי נשאל על היעלמותו של מוחמד סעוד עמו היה אמור להיפגש בעת ביקורו בריאד: "האמת שאני לא יודע. לא פגשתי אותו. הוא הזמין אותנו, ביקשנו מהאבטחה לתאם את זה, והם אמרו שאין אישור לביקורים בבתים פרטיים ובזה זה הסתיים"

השר שביקר בסעודיה התייחס להיעלמותו של מוחמד סעוד: "אמרו שאין אישור"
מוחמד סעוד מנגן צילום: מתוך הסרטון

שר התקשורת שלמה קרעי נשאל ברשת טוויטר על היעלמותו של פעיל השלום הסעודי מוחמד סעוד עמו היה אמור להיפגש במדינה וטען כי בניסיון לתאם מפגש כזה נאמר מהצד הסעודי כי אין אישור לבקר בבתים פרטיים.

"האמת שאני לא יודע. לא פגשתי אותו. הוא הזמין אותנו להגיע אליו הביתה דרך הרשתות החברתיות, ביקשנו מהאבטחה לתאם את זה, והם אמרו שאין אישור לביקורים בבתים פרטיים מבחינת פרוטוקול האבטחה ובזה זה הסתיים. זה הכל. אני מקווה שהוא בקו הבריאות ושהכל בסדר".

כזכור לאחר שדיווחנו לראשונה על היעלמותו המסתורית של פעיל השלום מוחמד סעוד, עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע לגורלו. לפי הפרטים שידועים עד כה, מוחמד היה אמור להיפגש ביום שלישי האחרון עם שר התקשורת שלמה קרעי שביקר בריאד, והיה אמור לקחת חלק בתכנית חגיגית של "הפטריוטים" בערוץ 14, שאף פרסמו פרומו מיוחד בו בישרו על השתתפותו.

אך מאז השעה עשר בבוקר ביום שלישי האחרון, אז צייץ לאחרונה בטוויטר על התפילה של השר ופמלייתו בריאד - נעלמו עקבותיו וכל המאמצים לאתרו עלו בתוהו.

בימים האחרונים הודיע מוחמד כי הוא מתכוון להיפגש עם שר התקשורת, שלמה קרעי, במהלך ביקורו של האחרון בריאד ואף הכין סוכה לכבודו. גם השר קרעי ציין בהודעתו על הנסיעה הסעודי שהוא מתכוון להיפגש עם סעוד בביתו וכינה אותו, "ידיד ישראל בריאד".

בשיחה עם ידיד של מוחמד סעוד הוא מאשר את הפרטים של השר קרעי, ומבקש מהציבור "להתפלל בשמחת תורה לשלומו של חסיד אומות העולם מוחמד בן מונירה ושהסיפור הסתיים בשקט בקרוב על הצד הטוב ביותר".

מוחמד סעוד שלמה קרעי סעודיה נורמליזציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד