כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קריאות להצטרף לעבודה

ברקע המצב: מחסור ברשתות במוצרים טריים; חשש שהמלחמה תמשך זמן רב

בעקבות הלחימה דווחים על עומסים כבדים ובעיות אספקה של מוצרים ברשתות השיווק הגדולות | בין המוצרים החסרים: מוצרי חלב, בשר פירות וירקות.

ברקע המצב: מחסור ברשתות במוצרים טריים; חשש שהמלחמה תמשך זמן רב
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות הלחימה העזה המתנהלת מאז שעות הבוקר של יום האתמול באזור הדרום, מורגשים עומסים כבדים ברשתות השיווק השונות בשל אזרחים המגיעים לעשות קניות לטווח ארוך בשל החשש שאנו עומדים בפתחה של מלחמה שתארך זמן רב.

נוסף על כך מצטברים הדיווחים על בעיות אספקה של מוצרים ברשתות השיווק הגדולות. בין המוצרים החסרים: מוצרי חלב, בשר פירות וירקות.

ברשת רמי לוי קראו למתנדבים ולמחפשי עבודה לבא ולתת כתף במאמץ סידור המדפים: "בשל המצב הביטחוני עובדים לא הגיעו לעבודה ולאור המחסור בעובדים מנהלי הרשת מבקשים מהציבור לגלות סבלנות והבנה מהמצב שנוצר בשל המצב מחסור בעובדים.

מנהלי הרשתות פונים לציבור הישראלי בקריאה שזה הזמן ולהצטרף למעגל העבודה ברשתות ולהצטרף ולעבודה ברשתות השיווק - עבודה מסודרת עם תנאי השכר ותנאים סוציאליים טובים. פתחנו הבוקר מסלול מיוחד לקליטת עובדים ישראלים באופן מידי כדי להחזיר את הפעילות המלאה בסניפי הרשתות".

רשת שופרסל מסרה כי "בשופרסל אונליין אנו עושים ככל יכולתנו כדי לתת מענה של שירותי המשלוחים שלנו למקסימום לקוחות שניתן. בשל שיבושים בהגעת עובדים לעבודה, כמות חלונות האספקה עשויה להשתנות וייתכנו שיבושים ואף ביטולים של הזמנות. אנו פועלים במתכונת חירום ועושים כל מאמץ לספק משלוחים בכל חלקי הארץ. במידה שלא ניתן לקבל חלון הזמנה פנוי אנו ממליצים לפנות לאחד מסניפי שופרסל אקספרס, שלי או דיל הסמוכים למקום מגוריכם. סניפים אלו פועלים באופן מלא".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד