כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הוכרז נעדר במשך שעות

הרב בנימין רחמים הי"ד נרצח בדרכו לתפילה

בקהילה החרדית באופקים מבכים את הירצחם של תושבי הקהילה הרב בנימין רחמים הי"ד בן 52 שנרצח בדרכו לתפילה, חובש מד"א ר' אהרן חיימוב הי"ד בן 25 שנרצח בעת מילוי תפקידו, ורס"ם אהרן פרש הי"ד, בן 36 ששימש כבוחן צ"י בטנ"א מחוז דרום

הרב בנימין רחמים הי"ד נרצח בדרכו לתפילה
הרב בנימין רחמים הי"ד צילום: באדיבות המצלם

בעיר הדרומית אופקים סופרים את ההרוגים ל"ע מבני הקהילה החרדית, הרב בנימין רחמים הי"ד, אברך כולל בקהילה היה בדרכו לתפילת הנץ בשמחת תורה ובזמן שהמחבלים הסתובבו הם ירו בו ורצחו אותו בדם קר. 

הרב בנימין רחמים השם יקום דמו בן 52, היה אברך כולל ששקד על תלמודו בכולל של הרב אברג'ל. יהודי רב פעלים שכל חייו ישב, למד ועסק בתורה וזכה להקים משפחה מפוארת.

'הרשימה השחורה': כל שמות הנרצחים הי"ד שמשפחותיהם עודכנו

הותיר אחריו את רעייתו שתחי', וילדיו הלומדים בישיבות, ביניהם את בנו הלומד בישיבת 'באר התלמוד' בירושלים שהמשגיח בישיבה הודיע לו על הבשורה הנוראה. 

במשך שעות הוא הוכרז כנעדר עד שנמצאה גופתו. מסע הלווייתו תתקיים בשעות הקרובות באופקים.

בנוסף הובא למנוחות היום ר' אהרן חיימוב הי"ד בן 25 חובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א שנרצח כשנורה באמבולנס מד"א בדרכו לטפל בפצועים בעירו אופקים במהלך החג.

המנוח, בנו של הרב חיימוב רב הקהילה הבוכרית באופקים. אהרן החל את דרכו במד"א כמתנדב שנת שירות. לאחר מכן הצטרף לארגון באופן רשמי כחובש רפואת חירום, ובהמשך סיים קורס חובשים ונהגי אמבולנס.

במהלך 4 שנותיו במד"א פעל במקצועיות רבה, תוך הפגנת אמפתיה יוצאת דופן למטופלים ולפצועים. פעל כתורן אמבולנס בסופי שבוע ויצא ראשון לכל קריאה. גם בעיצומה של מתקפה משולבת על מדינת ישראל יצא להציל חיים, ונרצח מאש המחבלים.

היום הוא הובא למנוחות בבית העלמין באופקים.

כמו כן נפל בקרב רס"ם אהרון פרש הי"ד, בן 36, בן למשפחה מהקהילה החרדית באופקים, ששימש כבוחן צ"י בטנ"א מחוז דרום. 

השם יקום דמם. 

אהרן חיימוב הי"ד

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד