י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
מלחמת חרבות ברזל

בלינקן: "נודיע היום על חבילת סיוע לישראל"

מזכיר המדינה האמריקני נשא הצהרה בה הודיע כי בהמשך היום תכריז ארה"ב על חבילת סיוע צבאי נוסף לישראל. בלינקן ציין: "יש לנו דיווחים שמספר אמריקנים נהרגו, וגם כאלה שנעדרים. אנחנו בוחנים את העניין"

בלינקן: "נודיע היום על חבילת סיוע לישראל"
הצהרת נתניהו ובלינקן צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן נשא הצהרה בעקבות המלחמה שפרצה בדרום. בלינקן ציין בהצהרתו בין היתר כי בהמשך היום תודיע ארה"ב על חבילת סיוע נוספת לישראל, והדגיש את תמיכתו במדינה.

"ההתקפה החמורה ביותר על ישראל מאז מלחמת יום כיפור אבל זו גרועה יותר כי היא מכוונת נגד אזרחים. ילדים, נשים, אפילו ניצולי שואה בכיסאות גלגלים נחטפו לרצועה", אמר.

עוד הוסיף: "עוד יהיה זמן לבחון את מה שהמודיעין פספס, המשימה כרגע היא לדחוק את חמאס ולהבטיח שזה לא יחזור על עצמו. הלחימה עצמה נמשכת בעצימות אדירה... יכול להיות שחלק מהמוטיבציה של חמאס הייתה להפריע לשיחות הנורמליזציה עם סעודיה יחד עם מדינות אחרות שלא מעוניינות בכך".

בלינקן הבטיח: "אנחנו צפויים להודיע היום על סיוע נוסף לישראל".

אמש גינה בלינקן את המתקפה של חמאס על ישראל, ואמר כי "אנו עומדים בסולידריות עם הממשלה ועם ישראל ומביעים את תנחומינו על חיי ישראלים שאבדו בפיגועים הללו. אף פעם אין הצדקה לטרור. נמשיך בקשר הדוק עם השותפים הישראלים שלנו, ארצות הברית תומכת בזכותה של ישראל להגן על עצמה".

מלחמת חרבות ברזל ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד