ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
תגובה ראשונה

בן גביר: "כעת זמן אחדות, זה לא הזמן לשאלות על הצבא"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לראשונה למלחמה בדרום ואמר: "הצגתי בקבינט את עמדתי החד משמעית למלחמה עיקשת ובלתי מתפשרת להשמדה טוטאלית של החמאס". לדבריו, "כעת זמן אחדות, זה לא הזמן לשאלות"

בן גביר: "כעת זמן אחדות, זה לא הזמן לשאלות על הצבא"
איתמר בן גביר צילום: Chaim Goldberg/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הערב (ראשון) לראשונה למלחמה בדרום וכתב: "אזרחי ישראל הגיבורים! ימים קשים, כואבים ועצובים עוברים עלינו. מדינת ישראל חווה את אחד האירועים הקשים בתולדותיה, אבל כפי שהיה לאורך ההיסטוריה כולה - בעזרת השם עם ישראל יקום מהקושי, ילחם יחד וינצח".

בן גביר הוסיף: "ברגעים אלו אני שולח תנחומים למשפחות שאיבדו את יקיריהם שנרצחו באכזריות קשה ובדם קר על ידי מרצחים שפלים. עם ישראל כולו מחבק אתכם בשעה קשה זו.

אני שולח תנחומים מיוחדים למשפחות השוטרים, לוחמי מג"ב, ימ"מ, צה"ל ואנשי הרפואה שנרצחו תוך כדי פעילות קריטית, בהגנה על המולדת ובהצלת חיים, תוך חתירה למגע והקרבה אישית אדירה".

לדבריו, "אין זה סוד שהשוטרים הלוחמים ואנשי מג"ב שלנו הגיעו ראשונים לזירות המדממות ומסרו את נפשם למען עם ישראל".

עוד כתב השר לביטחון לאומי: "מאז שעות הבוקר המוקדמות אמש, אני ולשכתי יחד עם גופי המשרד, משטרה, שב"ס וכב"ה מתמקדים בדבר אחד בלבד - טיפול בביטחון הפנים של מדינת ישראל: בלימת המחבלים, באמצעות יחידות מיוחדות של המשטרה, הערכות לאירועי הפרות סדר בזירות רבות במקביל, אבטחת בתי הסוהר, עשיית סדר ומניעת אירועי אלימות באגפים הביטחוניים, ומעורבות של כבאות והצלה בכיבוי שריפות ואירועי חילוץ רבים.

מאז פרוץ המלחמה קיימתי מספר דיוני הערכת מצב עם המפכ"ל וסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, נציבת שירות בתי הסוהר ונציב כבאות והצלה במטרה להציל חיים ולהיערך לימים הקרובים".

לדבריו, "כוחות הביטחון בשטח פועלים כל העת במאמץ להמשיך באיתור נעדרים. מוקד 105 של המשטרה ופיקוד העורף מסייעים לאיתור הנעדרים ואני קורא לציבור ליצור קשר עם המוקד בכל מקרה של ניתוק קשר עם מכרים.

מתוקף תפקידי כחבר הקבינט המדיני בטחוני הייתי שותף אמש לדיונים ארוכים בקבינט ובממשלה. הצגתי בתוך החדר את עמדתי החד משמעית למלחמה עיקשת ובלתי מתפשרת להשמדה טוטאלית של החמאס. זה הפיתרון היחיד לניצחון על הארגון הרצחני, האכזרי ותאב הדם שחפץ בהשמדת מדינת היהודים.

כעת זמן אחדות. עם ישראל כולו מחזק את כוחות הביטחון במלחמתם נגד האויב. זה לא הזמן לשאלות, לבדיקות ולתחקירים. עוד יהיה זמן לכל זה, עכשיו זמן מלחמה וניצחון", כך בן גביר.

איתמר בן גביר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד