כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"פשעי מלחמה מתועדים וברורים"

שגריר ישראל הציג לתקשורת הבינלאומית תמונות זוועתיות מהטבח

שגרירנו באו"ם קיים מסיבת עיתונאים שבה הציג לתקשורת הבינלאומית תמונות זוועתיות וסרטונים קשים של אזרחים שנטבחו או נחטפו מבתיהם ועל ידי חמאס, ביניהם ילדים, נשים זקנים וניצולי שואה והדגיש שעבור ישראל מדובר באירוע 9.11 שלנו (אסון מגדלי התאומים) ושמעכשיו שום דבר לא יהיה כפי שהוא היה

שגריר ישראל הציג לתקשורת הבינלאומית תמונות זוועתיות מהטבח
השגריר ארדן בהצהרה צילום: צילום מסך

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, קיים תדרוך עיתונאים לתקשורת הבינלאומית בכניסה למועצת הביטחון של האו״ם, לקראת התכנסות המועצה ב-15:00 שעון ניו יורק.

השגריר הציג לתקשורת הבינלאומית תמונות זוועתיות וסרטונים קשים של אזרחים שנטבחו או נחטפו מבתיהם ועל ידי חמאס, ביניהם ילדים, נשים זקנים וניצולי שואה והדגיש שעבור ישראל מדובר באירוע 9.11 שלנו (אסון מגדלי התאומים) ושמעכשיו שום דבר לא יהיה כפי שהוא היה. "הטרוריסטים הברבריים נכנסו לבתים של אזרחים חפים מפשע וירו בהם מטווח אפס. מבוגרים, בהם ניצולי שואה ותינוקות נחטפו מבתיהם ונלקחו בשבי. אלו פשעי מלחמה מתועדים וברורים".

השגריר התייחס גם לטבח במסיבת הטבע "המחבלים השפלים הגיעו למסיבה ורצחו באכזריות את החוגגים כמו שיחידות הנאצים רצחו את היהודים בשואה. מאות נשחטו וגופותיהם חוללו, מי ששרד נלקח בשבי".

השגריר הבהיר שהוא מצפה רק לדבר אחד מהמועצה: "לגנות את ארגון הטרור הרצחני חמאס ולגבות את ישראל בהגנתה על אזרחיה. לא רק היום. לאורך כל השבועות הקרובים".

השגריר הציג גם את האמנה של חמאס ואמר: "תפנימו! חמאס רוצה לשחוט את כל היהודים. חמאס רוצה לשחוט אותי ואת ילדיי. חמאס לא יעצור עד שהוא לא ירצח את כל היהודים. חמאס הוא בדיוק כמו דעא"ש ואל קעיידה וישראל תעשה הכל כדי להגן על אזרחיה ועל מנת להחזיר בשלום את כל החטופים לביתם".

מלחמת חרבות ברזל מלחמה שגרירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד