כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"המיץ של הזבל"

דרמה בשידור חי: ינון מגל רתח מזעם והעיף לחיים לוינסון את האוזניות

אולפני התקשורת מלאים אמוציות, אולם רובם מאפסנים את הביקורת ומתמקדים בניצחון, בסיוע באבל ובשכול, אולם בתוכנית של ינון מגל וחיים לוינסון השניים לא התאפקו והגיעו כמעט לכדי מכות בשידור חי

דרמה בשידור חי: ינון מגל רתח מזעם והעיף לחיים לוינסון את האוזניות
ינון מגל וחיים לוינסון צילום: צילום מסך מתוך 103FM

המריבות, המתיחויות והדרמות בין שדרני תחנת הרדיו הפופולרית 103FM לא נגמרים, גם בימי מלחמה מתוחים שבהם עם ישראל מתאחד סביב השכול האבל והיגון, השדרנים מתקוטטים עד כדי מאבק פיזי.

השדרן ואיש הטלוויזיה ינון מגל התפרץ אתמול (ראשון) בעת שידור התכנית היומית ב-103fm על שותפו לתכנית, עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון עד כדי כך שמגל קם ממקומו והעיף את אוזניות השידור מאוזניו של לוינסון ההמום, תוך שהוא מטיח בו: "עוף החוצה או שאני בעצמי אוציא אותך מפה" כשידו מונפת לעברו באזהרה.

לוינסון ענה מצידו: "אתה רוצה להביא לי מכות?, ומגל משיב: "אני אביא לך מכות, כן אני ארביץ לך", כל זאת בשידור חי לאחת התוכניות המאוזנות במהלך היום שמשודרת גם בדף הפייסבוק של הרדיו.

מה שהוביל למקרה החריג היתה הקנטה והתרסה מצידו של לוינסון כלפי מגל באומרו: "לא יקרה במדינה הזאת יותר מה שקרה בשנה האחרונה. כשהמיץ של הזבל השתלט על מדינת ישראל. אתם וכל השופרות. לא יקרה יותר".

הפרשן הצבאי של הרדיו, טל לב רם שנקרא לעדכן בשידור על הנעשה בדרום, אמר לשני השדרנים: "יש ימים שאפשר להמתין עם הדבר הזה", אולם לוינסון סירב להפסיק את השיח הביקורתי המתריס בעת מלחמה והשיב ללב רם: "אי אפשר להמתין. כל החבורה הזו כבר עכשיו רצה עם הטענה שחיילי צה"ל בוגדים. אי אפשר לשתוק יותר".

לוינסון פנה לינון מגל והטיח בו: "סתום את הפה ותצא אתה מהשידור. לך לערוץ 14 תפיץ שם את השקר ואת התעמולה שלך. לך, תשב בלשכה של ביבי נתניהו ותפיץ משם את השקרים שלך. אתה מיותר כאן. עם ישראל לא רוצה לשמוע את השקרים שלך יותר". הדברים כאמור הרתיחו את ינון מגל והובילו אותו להעיף את האוזניות מעל אוזנו של לוינסון.

חיים לוינסון ינון מגל רדיו 103FM מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד