ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נשלל החשש לחדירת מחבלים

חריג: ארבעה חיילים נפצעו מירי כוחות צה"ל

תחילה דווח כי קיים חשש לחדירת מחבלים מלבנון ליישוב שתולה הסמוך ביותר לגדר הצפונית, אולם מאוחר יותר נשלל החשש והתברר כי רכב לא מוכר שניסה לעקוף את המחסום נורה ובו ארבעה חיילים שנפצעו

חריג: ארבעה חיילים נפצעו מירי כוחות צה"ל
ג'יפ צה"לי בצפון צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

ירי של כוחותינו על כוחותינו בוצע אמש (ראשון) באזור המושב שתולה שבגליל המערבי. בעקבות זאת, נשלל החשש לחדירת מחבלים מלבנון.

על פי התחקיר הצה"לי, כוחות שביצעו משימת הגנה במרחב שתולה זיהו רכב לא מוכר שהגיע במהירות וניסה לעקוף את המחסום, שהוצב במרחב. בתגובה, הכוח פתח בירי לעברו.

בהמשך התברר כי מדובר ברכב צבאי וכתוצאה מהירי נפצעו ארבעה חיילי צה"ל, כאשר אחד מהם באורח בינוני והשאר באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי. משפחותיהם עודכנו.

בתוך כך, אחרי התקריות שאירעו אתמול בגבול הצפון, שר הביטחון, יואב גלנט, הנחה להתכונן לביצוע התוכנית "מרחק בטוח" גם בצפון הארץ, שמשמעותה פינוי יישובים סמוכי גדר לגבול לבנון. מחבלים של חיזבאללה ירו בשעות הבוקר מרגמות מלבנון לעבר הר דב שבצפון.

נמסר כי ארגון הטרור פתח במתקפה על שלושה מוצבים של ישראל בחוות שבעא. צה"ל תוקף בתגובה בכפר שובא ובעיירה אלמארי שבדרום לבנון בירי מהאוויר. בנוסף, תקף צה"ל את האוהל שהקים חיזבאללה בשטח ישראל.

חיילים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד