ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
חשש שנחטף לעזה

אביו של נעדר: "נחשפתי לסרטון של הבן כשהוא בטנדר"

אילן רגב, אביהם של איתי שקיים חשש כי נחטף ומאיה שכרגע נעדרת, שיתף בכאב: "היא אמרה לי בצרחות 'אבא יורים עלינו, אני מתה', מפה חרב עליי עולמי"

אביו של נעדר: "נחשפתי לסרטון של הבן כשהוא בטנדר"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

אילן רגב, אביהם של איתי ומאיה שהשתתפו במסיבת הטבע שהסתיימה באסון, שוחח עם אריה אלדד ובן כספית ב-103fm ושיתף ברגעי האימה בו הוא שוחח עם ביתו בטלפון כשהיא צועקת לעזרה ולחילוץ.

לדבריו, "מה שאני יודע זה שאיתי כרגע חטוף בעזה, נחשפתי לסרטון של הבן כשהוא מובל בטנדר לשבי. הבת שלי מאיה, שגם הייתה במסיבה והם היו ביחד, החשש שלי עליה כבד מאוד - היא כרגע בגדר נעדרת. לא יודעים. החשש שלי משיחת טלפון שהייתה איתה בשעות הבוקר המוקדמות, כשהיא דיברה איתי ואמרה לי בצרחות 'אבא יורים עלינו, אני מתה, תבוא לקחת אותי' והשיחה התנתקה. מפה חרב עולמי. עד עכשיו אין לי מושג מה קורה ואין עם מי לדבר. זה קשה מאוד".

עוד אמר בכאב: "בהתחלה היו כאלה שאמרו שראו אותם, אבל מסתבר שהכול היה לא נכון. אתמול, כשהייתי בדרום וחיפשתי כל דרך להיכנס, פשוט קיבלתי מידע שהצליחו להוציא משם בחור שהיה במסיבה על ידי קשרים כאלה ואחרים. הם אמרו שאין כוחות שנמצאים באזור שהייתה המסיבה. פשוט אין כוחות". וציין: "אף גורם רשמי לא פנה אלינו ולא דיבר אתנו. כשיש רעידת אדמה, תוך שעה כבר יש צוותים ומוכנות, יודעים במי לטפל ואיך. במקרה הזה, אין שום גורם מוסמך שיודע לטפל באירוע".

לסיום, בקול רועד, אמר אילן כי "אני לא יכול לישון, איך אני יכול? איזה אבא יכול? שמעתי את הבת שלי אומרת לי שהיא מתה. זה הסיוט הכי גדול שיכול להיות להורה. מדובר בילדים בני 18. יכול להיות שהבת שלי דיממה למוות ויש בוודאות עוד מלא הרוגים בשטח. למה לא יכולים להכניס את הצבא לשם? זה המחדל. אני כרגע רק יכול לחכות".

מלחמה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד