ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
בתום דיון בטחוני

אדלשטיין: "לעשות כל מאמץ להקמת ממשלת חירום רחבה"

ח"כ יולי אדלשטיין אומר בתום דיון בוועדת חוץ וביטחון: "מי שרוצה לשמר את הרוח הישראלית האמיתית הזו ולחתור לניצחון – חייב לעשות כל מאמץ להקמת ממשלת חירום רחבה שתוביל את הציבור הישראלי בשעות הלא פשוטות האלו שיכולות להתארך"

אדלשטיין: "לעשות כל מאמץ להקמת ממשלת חירום רחבה"
יולי אדלשטיין צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין מסר הערב (שני) הצהרה לתקשורת: "ועדת החוץ והביטחון בראשותי קיימה היום דיון חסוי וארוך על מבצע "חרבות ברזל".

שמענו דיווחים של צה"ל, שב"כ ומל"ל. התמונה שאנחנו מקבלים היא ודאי לא תמונה פשוטה, את זה מכיר כל עם ישראל. אבל, אני סמוך ובטוח שפנינו לעתיד.

אנו חייבים לנצח, להחזיר את ההרתעה. אנו חייבים להשמיד את היכולות של חמאס. בדיווחים שאנו מקבלים יש הבנה, גם בקבינט, בצה"ל ובכל גופי הביטחון שזו חובתנו, ואנחנו ננצח.

כדי שהרוח הזו תישמר ומעשי הגבורה לא יהיו לשווא, כדי שנמשיך לראות את אותה רוח התנדבות של המילואימניקים והציבור הרחב שעוזר – אנו חייבים לתת דוגמה במערכת הפוליטית כנבחרי ציבור.

מי שרוצה לשמר את הרוח הישראלית האמיתית הזו ולחתור לניצחון – חייב לעשות כל מאמץ להקמת ממשלת חירום רחבה שתוביל את הציבור הישראלי בשעות הלא פשוטות האלו שיכולות להתארך. יחד נגיע לניצחון".

מלחמת חרבות ברזל ועדת חוץ וביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד