א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שנאה בברוקלין

משטרת ניו יורק חוקרת מספר פשעי שנאה במהלך שמחת תורה

משטרת ניו יורק חוקרת מספר תקריות באזור פלטבוש מאז התקיפות הנוראיות של חמאס בישראל. באחת התקריות, נער יהודי היה קורבן לפשע שנאה בפלטבוש בליל שמחת תורה

משטרת ניו יורק חוקרת מספר פשעי שנאה במהלך שמחת תורה
ניידת משטרה בניו יורק צילום: unsplash

שנאה בברוקלין: משטרת ניו יורק חוקרת פשעי שנאה בפלטבוש במהלך שמחת תורה. בתקרית הראשונה, נער יהודי היה קורבן לפשע שנאה בפלטבוש בליל שמחת תורה. התקריות החלו מאז התקיפות הנוראיות של חמאס בישראל.

מקורות במשטרת ניו יורק אמרו לאתר Yeshiva world news כי "שני גברים מזרח תיכוניים" פנו אל הקורבן בסביבת רחוב מזרח 12, ושדרה N, ושאלו אותו אם הוא יהודי. לאחר מכן הוא הושלך ארצה בעוצמה, ושני החשודים נמלטו ברגל. למרבה המזל, הקורבן לא נפצע קשה. שוטרים ומתנדבים וסיירת הביטחון היהודית מפלטבוש הצליחו למצוא את צילומי מצלמות האבטחה של האירוע.

בתקרית מטרידה שנייה, שלושה גברים יהודים נורו עם אקדח אוויר בסביבת שדרת לורנס ליד רחוב מזרח 2 בצהרי שמחת תורה. למרבה המזל, הם לא נפצעו קשה, הם נורו מגג סמוך.

משטרת ניו יורק הגדילה את הסיורים שלהם ברחבי הקהילות היהודיות סביב פלטבוש ושכונות, שוטרים ומתנדבי השומרים יקיימו סיורים 24 שעות.

גם באזור מונסי הותקפו יהודים, משטרת רמפו יחד עם מתנדבי 'חברים' ממחוז רוקלנד, חוקרים שני אירועי ירי באקדח אוויר שאירעו בערב שמח תורה במוצאי שבת, כך דיווח 'מונסי סקופ'.

התקרית הראשונה התרחשה באיירמונט. שתי נשים יהודיות הותקפו בזמן שהלכו לבית הכנסת בשמחת תורה, גבר ירה לעברם עם אקדח אוויר.

ניו יורק ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד