ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"לעולם אין הצדקה לטרור"

מנהיגי העולם בהצהרה משותפת התומכת בישראל

כל מנהיגי העולם המערבי מתאחדים בהצהרה משותפת בעד ישראל ונגד חמאס: "העולם צפה באימה איך מחבלי חמאס טובחים במשפחות בבתיהם, שוחטים למעלה מ-200 צעירים שנהנים מפסטיבל מוזיקה, וחוטפים קשישות, ילדים ומשפחות שלמות, המוחזקים כעת כבני ערובה"

מנהיגי העולם בהצהרה משותפת התומכת בישראל
נתניהו ושולץ צילום: חיים צח /לע"מ

מנהיגי צרפת, גרמניה, איטליה, בריטניה וארצות הברית פרסמו הצהרה משותפת שבה הם מגנים את הטבח הברברי של מחבלי חמאס ביישובי הדרום והביעו תמיכה בלתי מסויגת בישראל.

וזה לשון ההצהרה: "היום, אנו - נשיא צרפת עמנואל מקרון, קנצלר גרמניה אולף שולץ, ראש ממשלת איטליה ג'ורג'יה מלוני, ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק, ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן - מביעים את תמיכתנו האיתנה והמאוחדת במדינת ישראל, ואת תמיכתנו גינוי חד משמעי של חמאס ומעשי הטרור המחרידים שלו".

"אנו מבהירים כי לפעולות הטרור של חמאס אין הצדקה, אין לגיטימציה, ויש לגנותן באופן גורף. לעולם אין הצדקה לטרור. בימים האחרונים, העולם צפה באימה איך מחבלי חמאס טובחים במשפחות בבתיהם, שוחטים למעלה מ-200 צעירים שנהנים מפסטיבל מוזיקה, וחוטפים קשישות, ילדים ומשפחות שלמות, המוחזקים כעת כבני ערובה".

עוד נכתב: "מדינותינו יתמכו בישראל במאמציה להגן על עצמה ועל אנשיה מפני זוועות כאלה. עוד נדגיש כי אין זה הרגע של כל צד עוין לישראל לנצל את ההתקפות הללו כדי לחפש יתרון. כולנו מכירים בשאיפות הלגיטימיות של העם הפלסטיני ותומכים באמצעים שווים של צדק וחופש לישראלים ולפלסטינים כאחד. אך אל תטעו: חמאס אינו מייצג את השאיפות הללו, והוא אינו מציע דבר לעם הפלסטיני מלבד עוד טרור ושפיכות דמים".

"במהלך הימים הקרובים, נישאר מאוחדים ומתואמים, יחד כבעלי ברית, וכידידים משותפים של ישראל, כדי להבטיח שישראל תוכל להגן על עצמה, ובסופו של דבר לקבוע את התנאים לאזור שלום ומשולב במזרח התיכון". לשון ההצהרה.

ארצות הברית קנצלר גרמניה בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד