כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השאלות המטרידות

מה פעיל בענף הרכב? מצב המסחר במלחמה

מחכים לקבל רכב חדש? אולי צריכים לתקן תקלה? זה מה שפעיל בענף הרכב

מה פעיל בענף הרכב? מצב המסחר במלחמה
ענף הרכב מוגבל - מוסך תיקונים צילום: רוני נאק

מה עלינו לעשות עם קניית מכונית? האם אפשר לרכוש מכונית משומשת? האם במוסך יקבלו אותנו לטיפול? למרות שחיי אדם קודמים לכל, השאלות המטרידות האלה עדיין חשובות לקיום של חיי יום יום תקינים וכעת, ארבעה ימים לתוך המלחמה הגיע הזמן לתת גם תשובות.

ראשית, לגבי רכישה של מכונית חדשה. כיום רוב אולמות המכירה של יבואני הרכב סגורים והיבואנים בעצמם מודיעים כי לעת עתה הם לא יפתחו גם בגלל סיבות ביטחוניות וגם בגלל שאנשי צוות רבים גויסו. ניתן כמובן להזמין מכוניות בחלק מן המקרים באופן מקוון אך קשה לאמוד מתי הן יסופקו.

שנית, למי שכבר קנה מכונית ומצפה לקבל אותה: יבואני הרכב מפעילים את המתקנים שלהם במתכונת מצומצמת כדי להבטיח שמי שכבר הזמין מכונית יקבל אותה, אבל יתכן בהחלט שבחלק מהמקרים אי אפשר יהיה לקבל את המכונית ויש לכך כמה סיבות: קודם כל, מכיני המכוניות לא בהכרח מגיעים לעבודה ובנוסף גם המרכזים שמכינים את המכוניות נמצאים לפעמים בטווח טילים. 

שלישית, לגבי טיפולים ברכב, אנחנו ממליצים לחכות, אלא אם מדובר בבעיה שהיא קריטית. ברוב המקרים אפשר לחכות עם טיפול לרכב עוד שבוע שבועיים ותמיד עדיף שתהיה לנו מכונית מוכנה ליד הבית.

רביעית, בכל הקשור בהעברות בעלות, אפשר לעשות זאת באזור האישי באתר של משרד התחבורה בלי להגיע פיזית למשרד רישוי או לסניף דואר. וכך מומלץ לעשות.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד