כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"פועלים להזרים סחורה"

לאור הבהלה אמש: ברשתות מגבילים את כמות המוצרים לרכישה

אמש הודיע פיקוד העורף על החובה של כל אחד להצטייד במזון חירום | בהמשך, דובר צה"ל הרגיע ותיקן אלא שזה כבר היה מאוחר מידי | ברשתות השיווק מגבילים את מספר המוצרים שניתנים לרכישה

לאור הבהלה אמש: ברשתות מגבילים את כמות המוצרים לרכישה
מדפים ריקים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

לאור ההתנפלות על מוצרי המזון שהחלה אמש עם הודעת פיקוד העורף, רשתות השיווק מודיעות כי הן מגבילות את הרכישה של מוצרי היסוד.

קבוצת שופרסל מודיעה הבוקר (שלישי) על הגבלת רכישה של מוצרי מזון בסיסיים. כך למשל תותר רכישה של: מים - עד 2 שישיות של ליטר וחצי, ביצים - תבנית של 30 יח' או 2 תבניות של 12 יח', חלב מפוקח - עד 3 יחידות, לחם מפוקח - עד 2 יחידות

מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן מסר: "מתוך אחריות כלפי כלל הלקוחות, ובשל עומסים כבדים, קשיי אספקה ומחסור חלקי במוצרים בסניפים, החלטנו להגביל רכישה של מוצרי מזון בסיסיים כדוגמת מים, ביצים, לחם וחלב. אנו עושים את כל המאמצים לתת מענה ושירות מלא לכלל הלקוחות שמגיעים לסניפים כדי לאפשר לכולם לרכוש את המזון והציוד הדרוש להם, ובמקביל פועלים להזרים ללא הפסקה סחורה נוספת לסניפים".

אתמול יצאה הנחיה מפיקוד העורף ובה נכתב כי "לאור התפתחות הלחימה בגזרות השונות, עליכם להכין ציוד שיאפשר לכם ולמשפחתכם לשהות במרחב המוגן עד 72 שעות. בין היר נדרשו התושבים להתארגן על מלאי של מלאי מים של 3 ליטרים לאדם ליום, למשך 72 שעות, מלאי מזון יבש ומשומר אמצעי תאורה או פנס המופעלים על סוללות, אמצעים לקבלת התרעות ועדכונים - רדיו הפועל על סוללות וסוללות ניידות לטלפונים ניידים, תרופות, ערכת עזרה ראשונה, מסמכים אישיים, תעודות וכסף מזומן, ציוד לתינוקות או בעלי חיים, בהתאם לצרכים של בני המשפחה".

לאחר מכן דווח על מחסור חמור בשישיות מים מינרלים בסופרים ומכולות ברחבי הארץ. כמו גם על הסתערות מטורפת על המדפים, זאת בגלל הודעת פיקוד העורף.

אלא שבהמשך דובר צה"ל הרגיע ואמר כי בהמשך להודעה שיצאה מטעם מערך ההסברה של פיקוד העורף, דובר צה"ל מבהיר כי אין שינוי בהנחיות לעורף. "מדובר בהמלצות כלליות וחידוד מודעות לציבור באשר לשהייה וההצטיידות במרחב המוגן", נמסר.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד