ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הציגו הוכחות

הוושינגטון פוסט: חמאס הוציא להורג ארבעה בני ערובה

לפי הוושינגטון פוסט חמאס הוציא להורג ארבעה בני ערובה זמן קצר לאחר חטיפתם בשבת בבוקר. לפחות ארבע גופות נראו בסרטון ליד שער בקיבוץ בארי, האנשים הללו נראו בחיים כשהם מובלים על ידי אנשי חמאס שעה קודם לכן

הוושינגטון פוסט: חמאס הוציא להורג ארבעה בני ערובה
מתקפת הפתע על ישראל צילום: פלאש 90

לפחות ארבעה ישראלים שנלקחו כבני ערובה על ידי חמאס במהלך פלישתם חסרת התקדים לישראל בשבת נהרגו זמן קצר לאחר שנפלו בשבי, כך על פי סרטונים שנבדקו על ידי הוושינגטון פוסט. סרטון קשה לצפייה שפורסם בטלגרם ב-8 באוקטובר, ואומת על ידי העיתון, נראו גופות רבות בקיבוץ בבארי, במרחק מטרים ספורים מהמקום שבו צולמו מחבלי חמאס כשהם הולכים עם כמה אזרחים שנראו בני ערובה.

הסרטון הראשוני של החטופים, שצולם כשעה וחצי לאחר תחילת התקיפה, היה בין הראיות החזותיות הראשונות המציגות חמושים של חמאס לוקחים אזרחים ישראלים בשבי. בסרטון, נראה כי ידיהם של האזרחים קשורות מאחורי גבם והם מובלים על ידי גברים בלבוש צבאי הנושאים נשק ברחוב, חלקם צעדו יחפים. עשן שחור היתמר מרחוק. המחבל המצלם נשמע צועק לעבר הקבוצה כשהם מתקרבים לצומת מבארי לכיוון עזה. לפחות ארבע גופות נראות ליד השער הזה.

בסרטון שני שפורסם בטלגרם ב-8 באוקטובר, אשר אומת באופן עצמאי על ידי העיתון, ואותר לראשונה על ידי רולו קולינס ובנג'מין דן ברבר מהמרכז לחוסן מידע. העיתון לא הצליח לאמת מתי הסרטון הזה צולם, למרות שמכוניות שרופות ועשן נראו בשני הסרטונים. הסרטונים מטרידים ביותר, ומכילים חומר גרפי המציג גופות. נראו ארבע גופות ללא רוח חיים, ויש לקרבנות מאפיינים פיזיים תואמים, כולל שיער ולבוש, לארבעה מהאזרחים שהופיעו בחיים בסרטון.

שני הסרטונים, שצולמו במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני, נמצאים שניהם לאורך אותו רחוב, ניתנים לזיהוי על ידי מכוניות שרופים, ואותם בתים. בני הערובה נראו בחיים. כאשר המצלמה מזיזה בסוף מראה שהם מתים.

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד