י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מוקדש למען אחינו

לאור המצב: עם ישראל מתלכד בתפילה ומעשים טובים

על פי הוראת גדולי הדור, נפתחה מערכת מיוחדת בועד הרבנים לשליחת שמות לברכה • מערך התפילות הקבוע של ועד הרבנים מוקדש למען אחינו הנתונים בצרה ובשביה • אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים

לאור המצב: עם ישראל מתלכד בתפילה ומעשים טובים
מתלכדים בתפילה. אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אף אחד לא ישן בשלווה בימים אלו. לא בעורף, וודאי שלא בחזית, הנפש לא יכולה להכיל את הזוועה שנתונים בה השבויים והמשפחות המודאגות. המראות רודפים אותנו, הקולות, הריקודים עם התורה הקדושה שהופסקו עם שמועות מקפיאות דם. אחים שלנו בידי האויב, מאות נטבחו באכזריות ואלפי חיילים נכנסים ללוע הארי.

לאור המצב החמור מורים גדולי הדור על הקדשת מערך התפילות הקבוע של ועד הרבנים להצלת הכלל. על פי הוראתם, נערכת כעת תפילת רבים של כל כלל ישראל, כאיש אחד בלב אחד, כשכל מתפלל ישלח שמות של היקרים לו לברכתם של גדולי התורה.

נכנסים כאן בלינק המצורף >

אין כוחנו אלא בפינו! ואתמול ראינו עד כמה אי אפשר לבטוח, לא בחיל ולא בכח... רק תפילות ומעשים טובים יצילו אותנו מהצרה הזו.

התפילות של ועד הרבנים נערכות לאורך כל השנה וידועות כפועלות ישועות בזכות הערבות המופלאה של עם ישראל למען המשפחות הנזקקות, וכעת התפילות הללו מופנות עבור הצלת הכלל. כולנו ערבים זה לזה, כולנו מתפללים זה על זה! כולנו מתאחדים בזעקה לבורא עולם, מנהל כל המלחמות, שכל יהודי ישוב לביתו שלם ושמח ונזכה לגאולה השלמה.

איך משתתפים בתפילת הכלל?

נכנסים בלינק המצורף > מקבלים מספר פרקי תהילים לקריאה / קבלה טובה > שולחים שמות לתפילת גדולי הדור.

ניתן לשלוח כל שם שרוצים. שמות חיילים/ פצועים/ שבויים רח"ל או בני משפחה שבקו הלחימה.

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד