י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ביקור הזדהות ראשון

תיעוד: שר החוץ הצ'כי הגיע לישראל ונפגש עם נכדת החטופה

שר החוץ אלי כהן נפגש עם עמיתו שר החוץ של צ'כיה שהגיע לביקור הזדהות מדיני בארץ. השניים נפגשו עם אדוה אדר, נכדתה של יפה בת ה-85 שנחטפה בשבת לעזה, שאמרה: "אני קוראת להפוך כל אבן על מנת להחזיר אותה"

תיעוד: שר החוץ הצ'כי הגיע לישראל ונפגש עם נכדת החטופה
שר החוץ הצ'כי בישראל צילום: באדיבות המצלם

שר החוץ אלי כהן נפגש עם עמיתו שר החוץ של צ'כיה בביקור שהוא עורך בארץ לאות הזדהות עם ישראל. השניים נפגשו עם אדוה אדר נכדתה של יפה בת ה-85 שנחטפה בשבת לעזה על ידי מחבלי החמאס.

שר החוץ אלי כהן הודה לעמיתו על עמידתה האיתנה של צ'כיה לצד ישראל והבעת הסולידריות החזקה עם אזרחי ישראל בשעה קשה זו. אדוה סיפרה לשרים בהתרגשות אודות סבתה, שהובלה בקלנועית לרצועת עזה: "אנחנו לא יודעים מה מצבה, היא זקוקה לתרופות שלה ואני קוראת להפוך כל אבן על מנת להחזיר אותה".

שר החוץ אלי כהן אמר: "שמענו את דבריה המרגשים של אדוה שסבתה יפה בת ה-85, אישה חזקה, אוהבת ישראל, נחטפה על ידי בני בליעל לעזה. שר החוץ הצ'כי ואני הזדעזענו מחוסר האנושיות. כולנו חולקים את הכאב של משפחת אדר וכל משפחות החטופים ומייחלים לכך שישובו לחיק משפחתם, בריאים ושלמים".

פגישת השרים.

עוד הוסיף כהן: "חמאס הוא ארגון טרור ג'יהדיסטי רצחני שלא נראה כדוגמתו מאז דעאש. חשוב שכל העולם ידע זאת. התמיכה הבינלאומית הרחבה בישראל, פרי עבודת משרד החוץ בין היתר, מסייעת לנו לבצע את הפעולות הנחוצות על מנת לקדם את מדיניות ישראל ולהחזיר את הביטחון לאזרחינו. צ'כיה היא חברה קרובה ובת ברית שלנו, מרגע דבר האירועים, הביעו בכירי הממשל בצ'כיה תמיכה ללא סייג בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני מחבלי החמאס הרצחניים. הודיתי לידידי שר החוץ ליפבסקי על ביקורו בארץ".

אלי כהן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד