כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אין דבר יפה יותר"

הוארך מעצר הגננת שהביעה תמיכה בחמאס

גננת מהוד השרון בת 23 שהביעה תמיכה בטבח שמחריד את העולם, נעצרה ובבית המשפט הוארך מעצרה בשלושה ימים | כתבה לאחר מתקפת הפתע של חמאס: "אין דבר יפה יותר מלהתעורר לחדשות על ניצחונות ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה - וסצנות אימה של הציונים נבהלים והטילים נופלים על ראשם"

הוארך מעצר הגננת שהביעה תמיכה בחמאס
אילוסטרציה צילום: pexels

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרה של היא חאג' יחיא, בת ה-23, תושבת טייבה, גננת בגן בהוד השרון, שפרסמה בפייסבוק פוסט תמיכה בחמאס.

לאחר מתקפת הפתע של חמאס בשבת, חאג' יחיא כתבה ברשת החברתית: "אין דבר יפה יותר מלהתעורר לחדשות על ניצחונות ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה - וסצנות אימה של הציונים נבהלים והטילים נופלים על ראשם. הו אלוהים, תן ניצחון למשרתים שלך בעזה, פלסטין וכולם תמכו בדגל שלכם ועזרו להם נגד אויבי הדת".

העבירות המיוחסות לה הן פרסום קריאה למעשה אלימות, הסתה למרד, הסתה לגזענות ופרסום דברי שבח שיש בהם להביא לטרור.

נציג המשטרה יניב הינדי טען בדיון כי החשודה מודה בביצוע העבירה, טוענת שעשתה טעות, שמחקה את הפוסט ושהיא גננת האוהבת ילדים. עורך דינה של חאג' יחיא טען שמרשתו מודה בטעות שלה, שהיא לקחה אחריות ואין לה עבר פלילי. הוא ביקש לשחררה בתנאים מגבילים, אך השופט רפי ארניה קבע כי מדובר במעשה חמור ביותר בשעה קשה של המדינה והורה כאמור על הארכת מעצרה.

מלחמת חרבות ברזל חמאס גננת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד