י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
בדרך לממשלת חירום

הסתיימה פגישתם של נתניהו וגנץ, הצדדים נשארו בקריה לגיבוש הפרטים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נועדו היום בקריה בתל אביב במשך כחצי שעה ודנו על הקמת ממשלת אחדות. הצדדים נועדים כעת לסגירת הפרטים

הסתיימה פגישתם של נתניהו וגנץ, הצדדים נשארו בקריה לגיבוש הפרטים
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90/פלאש 90

בדרך לממשלת אחדות: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ נועדו היום (רביעי) בקריה בתל אביב במשך כחצי שעה. הצדדים נועדים כעת לסגירת הפרטים.

מהמחנה הממלכתי נמסר: "פגישתם של ראש הממשלה ויו"ר המחנה הממלכתי שנמשכה כחצי שעה הסתיימה. הצדדים נשארו בקריה לגיבוש הפרטים". על פי דיווחים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו מעכבת את הקמת הממשלה, בתגובה הצהירה נתניהו: "אחדות היא צו השעה".

על פי דיווחים, בפורום הביטחוני המצומצם יהיו: נתניהו, גלנט וגנץ. איזנקוט ודרמר יהיו משקיפים. עם זאת, הסמכויות המרכזיות לניהול המלחמה יישארו בידי הקבינט המדיני ביטחוני. חה"כ גדעון סער יכהן כשר וחבר הקבינט המדיני ביטחוני.

בנוסף, צפויים להתמנות לתפקיד שר ללא תיק עוד שני ח״כים מהמחנה הממלכתי ובסך הכל חמישה שרים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר: "ברוך ה׳ יש ממשלת אחדות למדינת ישראל. ועכשיו, כולנו יחד לניצחון במלחמה והשמדתם המוחלטת של החמאס והג׳יאהד בעזה. ‏זה מה שעם ישראל ציפה מאיתנו כי רק ביחד ננצח. בע״ה".

נזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין לפגישה את יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ כבר אמש אך לבסוף זה נדחה. ראשי הקואליציה התכנסו אמש לדיון על הקמת ממשלת אחדות לאומית והסמיכו את נתניהו לפעול להקמת ממשלת אחדות.

מהליכוד נמסר: "הסתיימה ישיבת ראשי הקואליציה. כל ראשי הקואליציה, בלי יוצא מן הכלל, תמכו בהקמת ממשלת חירום לאומית והסמיכו את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול להקמתה".

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד